afca1988
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 16%
Goede avond,
Ik ben nieuw hier en een beginneling in de fitness wereld.
Ik ben vroeger tot ongeveer mijn 16 behoorlijk fors geweest namelijk 98 kilo
hierna ben ik in aanzienlijke tijd +/- 30 kilo kwijt geraakt. Ging erg goed tot na de zomervakantie vorig jaar waarbij ik het snacken heb doorgetrokken tot aan de sinterklaas periode. Toen sloeg er weer een knop om dat ik er iets aan moest gaan doen. Inmiddels ben ik sinds 6 december weer 12 kilo kwijt d.m.v. gezonde voeding veel cardio en buikspieroefeningen. Nu ben sinds 2 maanden bezig met echt krachttraining.
Ik ben nu 22 jaar
1.76 meter
+/- 72 kilo
Foto 1e dag krachttraining na gewichtsverlies:
Foto na 1 maand trainen:
Ik weet niet of iemand al enig resultaat kan zien tussen deze twee foto's maar zou graag reacties lezen van mensen die denken wat vooral de aandacht behoeft bij mij. Ben inmiddels ook aan de eiwitten gaan gebruiken
Hoop op reacties met positieve feedback
bedankt,
Nick
Ik ben nieuw hier en een beginneling in de fitness wereld.
Ik ben vroeger tot ongeveer mijn 16 behoorlijk fors geweest namelijk 98 kilo
hierna ben ik in aanzienlijke tijd +/- 30 kilo kwijt geraakt. Ging erg goed tot na de zomervakantie vorig jaar waarbij ik het snacken heb doorgetrokken tot aan de sinterklaas periode. Toen sloeg er weer een knop om dat ik er iets aan moest gaan doen. Inmiddels ben ik sinds 6 december weer 12 kilo kwijt d.m.v. gezonde voeding veel cardio en buikspieroefeningen. Nu ben sinds 2 maanden bezig met echt krachttraining.
Ik ben nu 22 jaar
1.76 meter
+/- 72 kilo
Foto 1e dag krachttraining na gewichtsverlies:
Foto na 1 maand trainen:
Ik weet niet of iemand al enig resultaat kan zien tussen deze twee foto's maar zou graag reacties lezen van mensen die denken wat vooral de aandacht behoeft bij mij. Ben inmiddels ook aan de eiwitten gaan gebruiken
Hoop op reacties met positieve feedback
bedankt,
Nick

Probeer alle stickys door te lezen, aan de hand daarvan een voedingsschema+trainingsschema op te stellen en knallen maar!

)