Fitness Seller

na 12 kilo kwijt te zijn, nu begonnen met training

afca1988

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Goede avond,

Ik ben nieuw hier en een beginneling in de fitness wereld.

Ik ben vroeger tot ongeveer mijn 16 behoorlijk fors geweest namelijk 98 kilo
hierna ben ik in aanzienlijke tijd +/- 30 kilo kwijt geraakt. Ging erg goed tot na de zomervakantie vorig jaar waarbij ik het snacken heb doorgetrokken tot aan de sinterklaas periode. Toen sloeg er weer een knop om dat ik er iets aan moest gaan doen. Inmiddels ben ik sinds 6 december weer 12 kilo kwijt d.m.v. gezonde voeding veel cardio en buikspieroefeningen. Nu ben sinds 2 maanden bezig met echt krachttraining.

Ik ben nu 22 jaar
1.76 meter
+/- 72 kilo

Foto 1e dag krachttraining na gewichtsverlies:

Foto na 1 maand trainen:

Ik weet niet of iemand al enig resultaat kan zien tussen deze twee foto's maar zou graag reacties lezen van mensen die denken wat vooral de aandacht behoeft bij mij. Ben inmiddels ook aan de eiwitten gaan gebruiken

Hoop op reacties met positieve feedback

bedankt,

Nick

22-4-2011.jpg

22-5-2011.jpg

Je bent iig leuk op weg:) Probeer alle stickys door te lezen, aan de hand daarvan een voedingsschema+trainingsschema op te stellen en knallen maar!

van buikspier oefeningen val je niet af hoor ;)

Je hoofddoel zou nu spiermassa moeten zijn.
Je hebt het knap gedaan tot nu toe!

Idd wat gewicht verloren! Kan je goed zien op de foto.

Je bent iig veel gewicht verloren das duidelijk. Ziet er best nice uit btw, bovenste abs komen goed door.

Alleen vrees ik wel dat je met veloverschot zit.. Het onderste gedeelte lijkt me niet echt nog vet te zijn. Beetje jammer maar trainen kan er al veel aan doen.

heb je gyno???

Flinke "aanleg" voor abs, die gaan wel de goeie kant op, vooral die bovenste.
Ik zeg, probeer wat betere foto's te maken waar je ook je armen op kan vergelijken.

Rare fysiek vind ik dat. Je lijkt nog flink wat vet te hebben, maar toch komen er al wat abs door (wees dus blij :D)

En nou flink massa bouwen dus.

veel succes toegewenst met je doelen!

Terug
Naar boven