DYNOTEIN
Novice
- Waardering
- 0
19 JAAR
75KG
MORE PICS SOON!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
75KG
MORE PICS SOON!!!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok wil ik best geloven en je lijkt me echt wel serieus met het hele gebeuren bezig te zijn maar zonder je zelfs maar 1x te wegen? Ga je dan énkel op de spiegel af?DYNOTEIN zei:deze foto nam ik eindschool jaar rond jullie
want ik weeg me zelf namelijk om het school jaar ik zet een haalbaar doel en daar streef ik het hele school jaar naar.En dat zonder maar 1x op de weegschaal te staan.En ik moet zeggen helpt prima!!!
*Tip*
want ik werd soms echt gek kilo bij 2 kilo af. Zo ga je maar door, maak voor je zelf een haalbare doel!!! & streef erna als je het goed doet dan weeg je uit eindlijk meer dan dat je gepland hebt.![]()
Idd, goeie tip is dat. Teveel wegen als het niet meer zo snel gaat haalt de motivatie eruit.DYNOTEIN zei:deze foto nam ik eindschool jaar rond jullie
want ik weeg me zelf namelijk om het school jaar ik zet een haalbaar doel en daar streef ik het hele school jaar naar.En dat zonder maar 1x op de weegschaal te staan.En ik moet zeggen helpt prima!!!
*Tip*
want ik werd soms echt gek kilo bij 2 kilo af. Zo ga je maar door, maak voor je zelf een haalbare doel!!! & streef erna als je het goed doet dan weeg je uit eindlijk meer dan dat je gepland hebt.![]()