Fitness Seller

NA 2,5 jaar trainen!!! (sneek peek)

Wooooooooooooooooooooooooooow Gruwelijkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gruwelijke rug kerel zeker een 9 waard je bent goed bezig keep on going

wow idd flinke rug man!

hoe zit het met de rest?

de rest moet ie nog trainen:p

nee joh, ziet er super uit!
ben benieuwd naar de rest

• Topic Starter Topic Starter
sneek peek heb (geduld) net als met trainen!;)

zal je niet teleurstellen met de rest!!!

Ziet er veelbelovend uit bro...

klein mannetje?:P ziet er zwaarder uit als 75!:D

deze foto nam ik eindschool jaar rond jullie

want ik weeg me zelf namelijk om het school jaar ik zet een haalbaar doel en daar streef ik het hele school jaar naar.En dat zonder maar 1x op de weegschaal te staan.En ik moet zeggen helpt prima!!!:D

*Tip*
want ik werd soms echt gek kilo bij 2 kilo af. Zo ga je maar door, maak voor je zelf een haalbare doel!!! & streef erna als je het goed doet dan weeg je uit eindlijk meer dan dat je gepland hebt.:D

DYNOTEIN zei:

want ik weeg me zelf namelijk om het school jaar ik zet een haalbaar doel en daar streef ik het hele school jaar naar.En dat zonder maar 1x op de weegschaal te staan.En ik moet zeggen helpt prima!!!:D

*Tip*
want ik werd soms echt gek kilo bij 2 kilo af. Zo ga je maar door, maak voor je zelf een haalbare doel!!! & streef erna als je het goed doet dan weeg je uit eindlijk meer dan dat je gepland hebt.:D
Ok wil ik best geloven en je lijkt me echt wel serieus met het hele gebeuren bezig te zijn maar zonder je zelfs maar 1x te wegen? Ga je dan énkel op de spiegel af?

Ohja wel een gruwelijke rug man :thumbup:

ja ik ga puur op gevoel af

heel raar hoor maar ik kan echt voelen of ik afbengevallen of ik zie het heel gouw.Dat geeft je dan de neiging om te wegen dat doe ik juist niet ik ga da veel harder trainen en ook beter op mijn voeding letten.

het is echt gewoon puur voelen. (klinkt raar)

DYNOTEIN zei:

*Tip*
Idd, goeie tip is dat. Teveel wegen als het niet meer zo snel gaat haalt de motivatie eruit.

Ziet er zeker veelbelovend uit! Jammer dat je zo weinig kan zien op die foto!

Ziet er een massiefe rug uit kerel

Echt goed. Het feit dat je maar 2,5 jaar traint zet het extra in de verf.

puur natuur of niet ? Maar iig een goede rug :)

Heeey vriend!

Leuk je hier ook te zien! :D

Ben ook benieuwd naar je full body pics.

Oh ja zeg maar wanneer ik die Smirnoff ice uit je kerstpakket mag ophalen ;)

Zker goeie massa bro, ben benieuwd naar de rest.

Terug
Naar boven