AndroidHealthClinic

Na 2 maanden trainen

Jorgyboy

Huge Freak
Waardering
1.123
Lengte
1m75
Hey, hier zijn mijn foto's na een (kleine) 2 maand training.

Link naar mijn log vind je onderaan; link naar mijn begin foto's is deze :
http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/help-want-gaat-verkeerde-kant-op-230590/#post4483099

nzimc5.jpg

2wodhtd.jpg

xeeo2c.jpg

rkwp4o.jpg

14tbmmb.jpg

Heb het gevoel dat biceps voorstaat op de rest en dat mijn borst zo plat is als maar zijn kan ...

Het heeft waarschijnlijk niet veel nut om foto's te posten na 2 maand training, maar ik wil er gewoon zeker van zijn dat al mijn spiergroepen evenwichtig meegroeien, dus, staat er een spiergroep achter volgens jullie?

Bedankt!

Je moet je echt nog niet druk maken over achterliggende spiergroeien, gewoon trainen. Snap trouwens niet wat hier 'shocking news' aan is?

Streeffysiek.

Ik vind het nogal shocking...

ga is eten!

lol, lopen je biceps voor?:P

ha,

Niet zo onzeker joh! Lekker doorgaan zoals je al doet. Heb je schik van de dingen die je nu doet? eten, trainen en rusten? zo ja... doorgaan. Zo nee... ga wat anders doen.

Ik ga je log even volgen, ben benieuwd hoe je er over een jaar uit ziet!! Zettum op!

beetje lachen op foto's zou je ook niet misstaan.

Ga deadliften.

Lekker blijven trainen, en vooral veel eten, gewoon eten voor 3 man is mijn tip!

Vooral concentreren op de grote oefeningen : Deadlift, Squat, (incline) Bench Press, Pull Ups, Dips en Military Press.

De rest van je spiertjes groeien dan vanzelf mee!

Tags niet misbruiken.

ik denk dat je beter een jaartje kunt gaan trainen en dan weer is foto's posten.Na 2 zijn de veranderingen nyhiel.maar suc7 en lkkr door blijven knallen;)

• Topic Starter Topic Starter

En wat bedoel je daarmee?

Haha, blijkbaar niet :p

beetje lachen op foto's zou je ook niet misstaan.

Mja, wou eigenlijk een smiley op men kop plakken, mr dat bleek uiteindelijk teveel moeite dus heb ik maar gewoon ze zo gepost :)

Die oefening doe ik. Heb ze gisternavond gedaan en voel ze momenteel goed in mijn onderrug.

Excuses! Wist niet goed welk effect het ging hebben, maar blijkbaar een te groot :)

ik denk dat je beter een jaartje kunt gaan trainen en dan weer is foto's posten.Na 2 zijn de veranderingen nyhiel.maar suc7 en lkkr door blijven knallen;)

+

Je moet je echt nog niet druk maken over achterliggende spiergroeien, gewoon trainen. Snap trouwens niet wat hier 'shocking news' aan is?

Mja ok. Dan komen er binnen een 10 maanden pas trug foto's.

Ik ging er gewoon van uit dat het hetzelfde principe is als een jonge boom :p
Van in het begin recht laten groeien en niet eerst scheef laten groeien om hem nadien proberen recht te trekken :p

Bedankt voor de reacties!

Haha +1

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Na 2maanden zal je nog niet erg veel verschiil zien, Post je fotos na een half jaartje / 1jaar..

Ok bedankt.

Heeft misschien iemand een idee van mijn vetpercentage?

10% - 15% - 20% ? :)

Toch meer dan ik had gehoopt :(

niks van aantrekken en gewoon door eten en trainen:)

Terug
Naar boven