XXL Nutrition

Na 6maandjes traine

Mitch010

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
72kg
Vetpercentage
12%
Hallo iedereen,

Via deze weg zou ik graag wa reacties horen ivm mijn resultaat tot nu toe. Wat jullie moetten weten is dat ik nu 6maanden fitness heb gedaan. Ben van 59kg naar 80kg gegaan. Uiteraard is mijn vetpercentage ook wat gestegen: 10-->14%. Ben 1m 77 groot. Arm omtrek 34,5 cm(ontspannen), borst omtrek 102cm, onderarm 30cm. Welke lichaamsbouw zou ik hebben? ectomorph? Alvast bedankt voor jullie reacties! ;)

Foto0117.jpg

Rug 5maand.jpg

Foto0118.jpg

Foto0115.jpg

Foto0041.jpg

zo dat je heb je goed gedaan

Als dit 14% is eet ik mijn schoenen op.

• Topic Starter Topic Starter
Ben een maand geleden getest in Leuven waar je een professionele vetmeting krijgt. Daar berekene ze je vet door in een ton vol water te zitte + huidplooien te meten. Een maand geleden zat ik aan 13,76% :)

Laatst bewerkt:
20% is overdreven imo.
ik gok zo een 16..

Ben je niet een beetje (te) veel vet aangekomen? Vraag me af hoe je traint want ik zie toch niet zoveel spiermassa. Maar je weet iig wat eten is ;)

Laatst bewerkt:
Ben je niet een beetje (te) veel vet aangekomen? Vraag me af hoe je traint want ik zie toch niet zoveel spiermassa.
Ik ben idd wel wat vet aangekome maar om te zeggen dat het te veel is dat niet. Zoals ik ik al zei ben 4%vet aangekome wat op zich nog mee valt. Maar mijn groei zelf: arm 27.5 cm --> 34,5 cm, borst 91cm--> 102cm op 6maand

Ik ben idd wel wat vet aangekome maar om te zeggen dat het te veel is dat niet. Zoals ik ik al zei ben 4%vet aangekome wat op zich nog mee valt. Maar mijn groei zelf: arm 27.5 cm --> 34,5 cm, borst 91cm--> 102cm op 6maand

Heb je een foto van voordat je begon/net begon?
Procenten zeggen blijkbaar ook geen reet. Ik zou dit ook niet op minder dan 14 schatten.

dikke progressie man, 21 kilo in 6 maanden :roflol: wat zijn dat voor monster gains

21 kilo in 6 maanden is netjes,dat je wat vetter word hoort erbij.
Gewoon lekker door trainen en over 1 jaartje weer eens kijken.

Acne op schouder.. Anabole boy!!
Vandaar die 21KG in 6 maanden :P

Nooit gehoord van sarcasme? :P
Wel netjes wat je hebt gedaan alleen je vet mag nu wel wat lager

Nooit gehoord van sarcasme? :P
Wel netjes wat je hebt gedaan alleen je vet mag nu wel wat lager
Owh ok dan :D ja over maandje begin ik met wat droger te traine, combineer fitness voorlopig met mma waar je heel wat vet verbrand :)

je bent geen ecto en je BF is ook wel een stukkie hoger idd..
lijkt me handig als je je taille ook bijhoud wat die meet, weet je het meteen als je teveel vet gaint want dan komen daar de centimetertjes bij.
En waarom meet je je arm ontspannen op? :x

je bent geen ecto en je BF is ook wel een stukkie hoger idd..
lijkt me handig als je je taille ook bijhoud wat die meet, weet je het meteen als je teveel vet gaint want dan komen daar de centimetertjes bij.
En waarom meet je je arm ontspannen op? :x
Taille is van 82,5 naar 85cm gegaan op 6maanden. Arm opgespannen is 37cm (was ik vergete erbij te zetten).

hij was een smal manneke :-p, ook de site gevonden :-) grtz mIKE

Terug
Naar boven