Fitness Seller

na 8 jaar trainen voor 't eerst kuren

Net kuurtje, al vind ik het jammer dat je een pyramide-model aanhoudt bij de Deca.

Als je helemaal mooi je kuur wil neerzetten gebruik dan de volgende keer vooral de hoeveelheden per week, bijvoorbeeld:
"Week 1 Deca 200mg/ Sust 250mg".
Dat staat wat duidelijker.

Wat mooi dat je zo lekker gaat! Ik zou zeggen ga zo door en vergeet aub niet de Pregnyl in het midden van je kuur, een veelgemaakte fout is de 'old-school'-manier van Pregnyl gebruiken: Álles ná de kuur.
Da's zonde van het heilzame effect van het product.
Zet er 2 in het midden van je kuur (wat zijn eigenlijk de IU's van je Pregnyl, 1500, 2500 of 5000?) en 2 direct aan het einde. Omdat je Deca hebt gebruikt adviseer ik je Clomid en Nolvadex in redelijke mate te gebruiken na de derde week van je laatste Deca-shot.

Dat 'shaken':) is een bekend fenomeen:
Het gebeurt mij ook altijd met mijn eerste 2 shots na een lange tijd geen naald in mijn hand te hebben gehouden.
Ook breekt het angstzweet uit; het is best wel even wennen weer, niks aan de hand.
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
na 5 weken..

Hoi hoi hoi, na 7 weken bezig te zijn met mijn kuur en heel veel te eten en redelijk te trainen, gaf mijn weegschaal gisteren avond 100.7 kilo aan. Vanochtend 98, maar heel veel kilootjes erbij dus.

Anderhalve maand geleden woog ik (na een weekje ziekenhuis) 84 kilo, met maximale wat ik ooit heb gewogen (voor ik ooit gekuurd had) was 91 kilo. Kortom: gaat super!

mooie resultaten! je had er iest meer uit kunnen halen nog als je misschien die eerste weken gewoon evenveel had gezet asl de rest van de weken maar dat zei dbc ook al en misschien had het niet eens zon groot verschil gemaakt ik zou met deze r4esultaten al meeer dan tevreden zijn.

goede gains bro het gaat dus zeer goed

goed man!!! goed nakuren, goed eten en hard en kort trainen EN ZORGEN DAT JE DIE MASSA VASTHOUD!!!

succes!

Terug
Naar boven