XXL Nutrition

Na anderhalf jaar intensief trainen beginnen aan mijn 1e winstrol ( stanazolol ) kuur 40mg.

Mike01032013

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
89kg
beste mensen.

Ik train in mei precies anderhalf jaar en wil dan ook gaan beginnen aan een licht beginners kuur.
ik heb er veel over gelezen en veel research over gedaan ik snap natuurlijk ook dat het pas goed is wanneer je minimaal 3 jaar traint.
ik ben jong en eigenwijs en snap dat het niet het beste is wat je kan doen maar ben na lang na denken toch erg aan het overwegen er aan te beginnen.

momenteel ben ik 20 jaar oud, ik weeg om precies te zijn 95.4 KG en zit op een vetpercentage van 18% en ben 195 cm lang.

mijn voeding is momenteel in mijn bulk fase:

ontbijt:
50 gram havermout
500 ml melk
40 gram choco poeder
wat honing +kaneel

2 uur later:
150 gram kalkoen op 2 broodjes
vifit of ontbijtje van campina

2 uur later
185 gram kip op weer 2 donkere broodjes

2 uur later
100/150 gram pasta ligt aan mijn eetlust met als het gaat 100 gram kip er bij.

hierna train ik en meteen na het trainen een whey shake van 30g eiwitten.

Avond eten :
groente
vlees
pasta/rijst/aardappels

hierna heb ik nog 2 kleine maaltijden:

2 handjes pindas en even daarna 500 gram kwark met een banaantje.

ik ben van plan met mijn kuur een 3 dagen schema aan te houden en 5 dagen per week te gaan trainen:
Borst triceps, Rug bicep, Benen schouder, borst triceps, rug triceps. na het weekend weer verder bij benen schouders.

mijn doel van dit kuur is om toch wel redelijk wat te zakken in mijn vetpercentage.
ik heb gelezen dat er inderdaad 4/5 kilo aan over te houden is maar dit is niet mijn insteek, ik zou best 2/3 kilo willen overhouden aan massa en een paar kilotjes te verwijderen van mijn buikje.

na al dit is dus eigenlijk mijn vraag, is het mogelijk om cardio na mijn trainingen te doen.
niet een uur ofzo maar echt 20 minutjes 5 x per week na het trainen om gewoon geleidelijk wat vet af te vallen, of gaat dit ten kosten van de massa die ik opbouw met de kuur.
ik ben er van bewust dat je massa inlevert voor het afvallen, maar ik wil niet dat ik dan kwa massa er alsnog op achteruit zou gaan want dan zit ik dus alsnog te twijfelen aan anavar.

Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat jullie mij zouden kunnen helpen omdat ik dus geen concrete antwoorden kan vinden op internet.
ik weet dat het te vroeg is om te kuren maar buiten dit zou ik toch serieuze antwoorden vinden.

alvast bedankt voor de mensen die er de tijd voor nemen

met vriendelijke groet

mike

Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat jullie mij zouden kunnen helpen

Teveel info. Je bent 20 en dus te jong. Meer info was niet nodig.

20 jaar met als doel 2-3 kilo en wat minder buik. Trainen eten slapen......wedden dat je dat doel kan halen in een jaar zonder AAS!

• Topic Starter Topic Starter
Teveel info. Je bent 20 en dus te jong. Meer info was niet nodig.

20 jaar met als doel 2-3 kilo en wat minder buik. Trainen eten slapen......wedden dat je dat doel kan halen in een jaar zonder AAS!

zoals ik al zij, ben ik er van bewust dat ik te jong ben.
een aantal vrienden van mij hebben het in kortere periodes gedaan en is het enorm goed afgegaan dus vandaar dat ik de keuze heb gemaakt.
nogmaals graag nieuwe informatie niet informatie die ik al weet.

Kan wel maar niet teveel (5dagen achter elkaar is teveel) cardio doen man. Na elke dag cardio kun je het beste een dag geen cardio doen.. Let ook op dat je geen pomp in de schenen krijgt door de winstrol want dit kan shin splints veroorzaken (ren je hier mee gewoon door dan gaat de pijn nooit meer weg net zoals bij mij en dat wil je niet geloof me..)

Kan wel maar niet teveel (5dagen achter elkaar is teveel) cardio doen man. Na elke dag cardio kun je het beste een dag geen cardio doen.. Let ook op dat je geen pomp in de schenen krijgt door de winstrol want dit kan shin splints veroorzaken (ren je hier mee gewoon door dan gaat de pijn nooit meer weg net zoals bij mij en dat wil je niet geloof me..)

nee dat lijkt me inderdaad geen pretje haha, stel ik zou maandag, woensdag, vrijdag na het fitnisse gewoon maandag:20 min lopen/fietsen woensdag:20 min traplopen vrijdag: 20 min roeien. of zou je dan aanraden om toch wat meer van cardio in het weekend te gaan doen?

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

40 mg winstrol is echt ruk als een cyle

klinkt misschien raar alleen ik weet de betekenis van cyle niet, zou je dit kunnen uitleggen?

nee dat lijkt me inderdaad geen pretje haha, stel ik zou maandag, woensdag, vrijdag na het fitnisse gewoon maandag:20 min lopen/fietsen woensdag:20 min traplopen vrijdag: 20 min roeien. of zou je dan aanraden om toch wat meer van cardio in het weekend te gaan doen?

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

klinkt misschien raar alleen ik weet de betekenis van cyle niet, zou je dit kunnen uitleggen?

Fiets. Of kuur. pick one.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

Waarom niet natty cutten naar een % of 10, en van daar met winny lager komen?
Nu gaat het het k*t helpen imo.

Fiets. Of kuur. pick one.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

Waarom niet natty cutten naar een % of 10, en van daar met winny lager komen?
Nu gaat het het k*t helpen imo.

Mijn uiteindelijk doel is rond de 105 kilo te zitten met 10/12 %
Dan beter eerst gewoon bulken tot de 110/115 en dan gaan cutten en kijken waar ik op uit kom?

Mijn uiteindelijk doel is rond de 105 kilo te zitten met 10/12 %
Dan beter eerst gewoon bulken tot de 110/115 en dan gaan cutten en kijken waar ik op uit kom?

Nee, als je op 18% staat is gaan bulken gewoonweg retarded... G natural cutten naar 10%, vandaar cleanbulken. Ook als je met AAS wilt beginnen zou ik gewoon een injectkuur doen ipv orals..

Nee, als je op 18% staat is gaan bulken gewoonweg retarded... G natural cutten naar 10%, vandaar cleanbulken. Ook als je met AAS wilt beginnen zou ik gewoon een injectkuur doen ipv orals..

Dus zou ik beter nog 3/4 maanden op kunnen bouwen dan van mei - november/december cutten en daarna gewoon 250 mg test zetten eventueel met een aanlop van winstrol?

Als je neit weet wat cycle betekent dan doe je toch wat fouts

Heb veel gelezen ben dat alleen nog niet tegen gekomen.. ook jij heb dat voor de 1e keer moeten vragen beetje raar je reactie

En aangezien jij nu cycle zegt verandert het hele verhaal want ook ik weet wat dat betekend. Aangezien dus niet kijkt voor die op verwerken drukt hebben we dus dit gezeik.
Want cyle is namelijk dus niks.....

---------- Toegevoegd om 02:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:17 ----------

Als jij gewoon had geschreven dat het cycle was had dit misverstand er niet geweest....

Laatst bewerkt:
Waar slaat dit nou weer op? hij vraagt toch gewoon wat, zoals dat hoort op dit forum.
help hem eens in plaats van zo'n kindmegolische reactie te plaatsen

Lijkt me een stuk handiger als mensen gewoon eerst goed inlezen, als ze al niet weten wat cycle inhoudt dan gaat er iets verkeerd, maar oke.. dan ga jij voortaan 24/7 hier op het forum mensen die niet goed ingelezen zijn antwoord geven op zulke vragen.

Succes boyke. :o

20 dus:slotje:, en wat je niet weet kun je zelf lezen deze K#T kuur is al 5422462154 maal langs gekomen

kindmegolische reactie ???????????...........mafketel je wil enkel mensen aansporen om je aan te moedigen in gedrag waarvan U, ik en iedereen op dit forum al weten dat het niet goed is.
Maar dat is allemaal geschreeuw in de woestijn voor jouw.
Je moet ONS op dit forum helemaal niet in die positie brengen

Laatst bewerkt:
20 dus:slotje:, en wat je niet weet kun je zelf lezen deze K#T kuur is al 5422462154 maal langs gekomen

kindmegolische reactie ???????????...........mafketel je wil enkel mensen aansporen om je aan te moedigen in gedrag waarvan U, ik en iedereen op dit forum al weten dat het niet goed is.
Maar dat is allemaal geschreeuw in de woestijn voor jouw.
Je moet ONS op dit forum helemaal niet in die positie brengen

haha wie zegt dat ik t goedkeur en iedereen in die positie breng die gast is ook te jong maarja hij geeft zelf aan dat die eigenwijs is dusja ...

+10000 er zijn idd genoeg topics hierover

Regels geven aan dat je vanaf 20 mag gebruiken he dus hij is niet te jong volgens de regels.

Verder nog niet gaan kuren. Eerst maar zorgen dat je bf rond de 12 is en dan verder bouwen zonder je bf zo hoog te laten komen. Als je dan stuk hebt gebouwd kun je overwegen een kuur te pakken. Geen winny only iig.

haha wie zegt dat ik t goedkeur en iedereen in die positie breng die gast is ook te jong maarja hij geeft zelf aan dat die eigenwijs is dusja ...

+10000 er zijn idd genoeg topics hierover

Met het mafketel gebeuren en aansporen bedoel ik voor het leeuwendeel de Topic starter, NIET U, maar zie nu dat ik dat niet geheel duidelijk heb verwoord door mijn irritatie op de vroege morgen.haha.:p

Terug
Naar boven