XXL Nutrition

Na bijna 5 maanden serieus trainen..

RE7IRED

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
73kg
Vetpercentage
11%
Na een tijdje trainen dacht ik, laat ik ook maar eens een topic aanmaken!

Intro:
Ik begon eigenlijk vorig jaar zomer even 2 weken een proef abonnement bij de goedkoopste sportschool en kijken hoe het was abonnement liep af en niks meer gedaan..
Daarna heb ik een maand wat groepslessen (Bodypump, etc) gedaan in een andere sportschool maar daar vond ik geen **** aan en ben daar ook mee gestopt.
Toen zag ik wat plaatjes van wat grote gasten en dacht shit.. dat wil ik ook! Dat was midden november 2012 een nieuw sportschool abonnement genomen en toen een maandje wezen knallen en toen raakte ik geblesseerd voor 5 maanden.

Eind maart begin april ben ik weer begonnen met benen trainen en upperbody weer in mei
In mei was ik volledig herstelt en ben ik gelijk goed gaan rammen had me in de tussen tijd redelijk goed verdiept in bodybuilden

Hiervoor had ik trouwens een topic aangemaakt http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/5-maanden-nekpijn-335910/

Voor mijn blessure was ik zo;
o6le6g.png
-
dexnwo.png

Na bijna 5 maanden;
Rug:
vo0v3s.png
-
x1n5g2.png

Rechter foto is bewogen sorry
Chest:
ofwd1.png
-
2hsadkm.png
Benen:
258tm5i.png

De grote 3:
Squat: 3x 150kg
Bench: 8x 80kg
Deadlift:8x 100kg

Thoughts? :D

Goeie vooruitgang maar lijkt me sterk in 5 maanden maarja kan mij niks intereseren natuurlijk

En nu de waarheid graag........
Hmm nog een keer bekeken en zou natuurlijk best kunnen, sorry was te impulsief met me reactie........

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zoals in het andere topic te lezen, ben ik op 1 mei behandeld aan mijn nek klachten en ben ik weer gaan sporten dus niks gelogen :)
EDIT; Ook ben ik maar 5kg massa aangekomen binnen 4 maanden

Laatst bewerkt:
Brute progressie man!
Tja.. zoals verwacht gelooft niet iedereen je maar wij weten beter!
Binnenkort weer eens samen trainen pakken we die borst van je is aan haha!

Zoals in het andere topic te lezen, ben ik op 1 mei behandeld aan mijn nek klachten en ben ik weer gaan sporten dus niks gelogen :)
EDIT; Ook ben ik maar 5kg massa aangekomen binnen 4 maanden
maar is die before picture dus van 1 mei of van een jaar geleden bijvoorbeeld?

Na een tijdje trainen dacht ik, laat ik ook maar eens een topic aanmaken!

De grote 3:
Squat: 3x 150kg
Bench: 8x 80kg
Deadlift:8x 100kg

Thoughts? :D

Nou, vind ik goede progressie, jaloers op die armen en schouders. Je bent best wel limb-dominant, dus ik denk dat rug en borst wat moeilijker zullen groeien. Ook dikke benen, inclusief kuiten.

Ik vind je krachtstats alleen een beetje vreemd. Je squat is namelijk hoger dan je deadlift. Ik weet niet of dat met je blessure te maken heeft of zo, t viel me gewoon op. Best dikke armen en delts voor die bench, maar er is hier ook iemand anders die zo is, dus kan best.

Top!

zo, sterke vooruitgang! knappe prestatie in 5 maanden tijd.
Alleen vind ik je krachtstats zijn wel aan de lage kant

Goed gedaan!!

Nu verder en over jaar weer pics posten, verwacht met hoe snel je nu gegaind hebt wel dat je minimaal setjes met 100 doet en rond de 95 kgs op 8% bent.

• Topic Starter Topic Starter
En nu de waarheid graag........
Hmm nog een keer bekeken en zou natuurlijk best kunnen, sorry was te impulsief met me reactie........

Geen probleem! Kan gebeuren toch?

maar is die before picture dus van 1 mei of van een jaar geleden bijvoorbeeld?

Zoals aangegeven, voor de blessure

Nou, vind ik goede progressie, jaloers op die armen en schouders. Je bent best wel limb-dominant, dus ik denk dat rug en borst wat moeilijker zullen groeien. Ook dikke benen, inclusief kuiten.

Ik vind je krachtstats alleen een beetje vreemd. Je squat is namelijk hoger dan je deadlift. Ik weet niet of dat met je blessure te maken heeft of zo, t viel me gewoon op. Best dikke armen en delts voor die bench, maar er is hier ook iemand anders die zo is, dus kan best.

Top!

Ik ben een stuk later begonnen met deadliften en probeer het nu zo snel mogelijk in te halen :)

zo, sterke vooruitgang! knappe prestatie in 5 maanden tijd.
Alleen vind ik je krachtstats zijn wel aan de lage kant

Borst is niet echt mijn sterke punt helaas en deadliften later mee begonnen :(

Goed gedaan!!

Nu verder en over jaar weer pics posten, verwacht met hoe snel je nu gegaind hebt wel dat je minimaal setjes met 100 doet en rond de 95 kgs op 8% bent.

Haha thanks! Was het maar zo! Ik hoop wel ruim over de 80kg te zijn volgend jaar om deze tijd

Terug
Naar boven