AndroidHealthClinic

Na camera's en DNA afname nu wellicht CHIP op kentekens

Hahaha dat is een mooie comment. Dat is het meest lachwekkende. Om tanken zonder te betalen tegen te gaan :roflol:
M'n ballen. Ga dan met slagbomen/beweegbare obstakels werken ofzo. De maatregelen en het delict staan dus echt niet in verhouding met elkaar.
Idd maar dat is het nu net, als de overheid er zich niet mee zou bemoeien zouden bedrijven zelf gaan innoveren en er wat op vinden als zij dit de moeite waard vinden. Dat zal nu niet gebeuren wat weer een ander onbedoeld gevolg is.

waarom maken ze niet gewoon een systeem vooraf betalen en dan tanken?

Dat is er ook allang? :P OF denk je dat het anders gaat bij die onbemande tankstations? Zelfs bij bemande tankstations heb je vaak 1 of 2 van die dingen waar je je pas in kan schuiven, pincode intypen, aangeven welke brandstof je wilt, pas eruit en dan kan je gaan tanken.

Dit doet me denken aan het trajectrijden op de A12 waar ik een mee doe.
Elke keer dat ik tussen bepaalde tijden niet op de A12 rij krijg ik een paar €.

Dat is er ook allang? :P OF denk je dat het anders gaat bij die onbemande tankstations? Zelfs bij bemande tankstations heb je vaak 1 of 2 van die dingen waar je je pas in kan schuiven, pincode intypen, aangeven welke brandstof je wilt, pas eruit en dan kan je gaan tanken.
3 kwart van de tijd zit mn vader te tanken en kan ik pas betalen als hij klaar is...

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:48 ----------

Hahaha dat is een mooie comment. Dat is het meest lachwekkende. Om tanken zonder te betalen tegen te gaan :roflol:
M'n ballen. Ga dan met slagbomen/beweegbare obstakels werken ofzo. De maatregelen en het delict staan dus echt niet in verhouding met elkaar.
wat is de extra moeite ? eerst betalen en dan tanken of eerst tanken en dan betalen... kan je ook precies een bedrag tanken wat je wil

En na de chips is NL klaar om met het rekeningrijden te beginnen. Volgende stap is het contante geld verbannen met als reden de veiligheid vergroten.

wat is de extra moeite ? eerst betalen en dan tanken of eerst tanken en dan betalen... kan je ook precies een bedrag tanken wat je wil

Dumbass. Het hele probleem is dat mensen wegrijden zonder te betalen. Bij onbemande tankstations pin je voordat je kan tanken, het bedrag word pas afgeschreven als bekend is voor hoeveel je hebt getankt. Of dacht je dat je aan moet geven hoeveel je wil tanken?

En na de chips is NL klaar om met het rekeningrijden te beginnen. Volgende stap is het contante geld verbannen met als reden de veiligheid vergroten.
Iedereen over op bitcoin. Zul je zien hoe snel alle privacy kapotmakende overheidsinitiatieven voorbij zijn als het geld op is.

Dumbass. Het hele probleem is dat mensen wegrijden zonder te betalen. Bij onbemande tankstations pin je voordat je kan tanken, het bedrag word pas afgeschreven als bekend is voor hoeveel je hebt getankt. Of dacht je dat je aan moet geven hoeveel je wil tanken?
ik zei dat het misschien een goed idee was om mensen eerst te moeten laten betalen voor een bedrag wat ze zelf willen (stel 20 euro) en dat je dan voor 20 euro kan tanken en dat de tank daarna afsluit. dus je kan dan niet wegrijden zonder te betalen....

ik zei dat het misschien een goed idee was om mensen eerst te moeten laten betalen voor een bedrag wat ze zelf willen (stel 20 euro) en dat je dan voor 20 euro kan tanken en dat de tank daarna afsluit. dus je kan dan niet wegrijden zonder te betalen....

Er zit toch een meter op de pomp? Je kan toch zien wat je tankt? ???

Ja maar halvie dat je d'r bent, als je pint aan de pomp autoriseer je ALVORENS te tanken de pomp het bedrag van je rekening af te schrijven. De daadwerkelijke betaling geschied pas nadat je de slang hebt opgehangen. Dit zei ik in post #26 ook al.

waarom maken ze niet gewoon een systeem vooraf betalen en dan tanken?

Doen ze hier op de antillen wel. Vond het ook een geniaal systeem. Probleem is echter dat niet iedereen weet hoeveel er precies in zijn auto gaat/ nog bij kan. Dus tank je altijd minder dan je denkt te moeten tanken, waardoor de pomp dus constant geld misloopt. BLIJKBAAR

Je zou toch denken dat er geen grijntje misdaad meer zou moeten zijn met al die doorgedrukte (veiligheidsmaatregelen) ?

Overheid: De misdaad neemt steeds af net als overlast en dergelijke, kijk maar naar de cijfers.

Ja als niemand meer aangifte doet omdat het toch geen zin heeft dan gaan die cijfers wel omlaag ja.

Terug
Naar boven