XXL Nutrition

Na Ephedra libido volledig ingestort..

WilliamSB

Competitive Bodybuilder
Waardering
71
Lengte
1m87
Massa
108kg
Vetpercentage
13%
Na het gebruik van Ephedra, 3x in de week 1 (50mg) capsule is mijn libido totaal ingestort.
Ofwel, hij word gewoon niet meer hard!!
Ik wist dat dit een bekend fenomeen was, maar zo erg?

Iemand meer informatie hierover, zal het weer in orde komen? :p

hoe lang is het geleden dat je de laatste hebt genomen?

• Topic Starter Topic Starter
een dag of 6 geleden..

heb het tijdens het gebruik altijd! kom ook bijna niet klaar, en een hele kleine als hij slap is

volgens mij een beetje het zelfde als een speed pik, maar bij mij is dat de dag erop weer over bij ephedra.

Een te lage libido had ik toen ik te weinig at en Ephedra gebruikte, en daarnaast nog weinig sliep en veel aan krachttraining en cardio deed. Ik maakte mezelf kapot zeg maar, en ik had ook erg in mijn afkick periodes van cannabis en nicotine. Moeilijke periodes...Zonder libido voel ik me echt niks en ben ik zo onzeker als wat.

Na 3 tabs is je libido ingestort? Dat lijkt me stug, toch? Heeft het misschien niet te maken met een evenzo veranderde leefsT m.b.t. training, voeding, e.d...

x aantal weken on en off natuurlijk.
Het speedpikkie verhaal kan ik me in vinden, zo voelt het ook, precies zo. Ik ga stoppen met die troep, vind het wel goed zo. Mijn coïtusleven betekent veel meer voor me dan die paar kilo's..
Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Bedankt allen!

x aantal weken on en off natuurlijk.
Het speedpikkie verhaal kan ik me in vinden, zo voelt het ook, precies zo. Ik ga stoppen met die troep, vind het wel goed zo. Mijn coïtusleven betekent veel meer voor me dan die paar kilo's..
Ik hoop dat het snel weer wegtrekt. Bedankt allen!

Maar wanneer heb je het voor het laatst ingenomen ? aangezien het al vrij snel uit je bloed is en dan zou je er geen last meer van moeten hebben.

ephedra is bunk ,epheDRINE das lekker

:D epheDRINE sorry

Maar wanneer heb je het voor het laatst ingenomen ? aangezien het al vrij snel uit je bloed is en dan zou je er geen last meer van moeten hebben.

6 dagen geleden.
Iemand een verklaring hiervoor, of indicatie hoe lang (?) ik hier nog mee loop? Lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik dat spul nog in mn lijf heb...

Ephedra is plantaardig wat uit MA HUANG gewonnen wordt, ephedrine is chemisch-pharma

Ik heb er ook langer last van gehad. Het is dan welliswaar uit je bloed, maar nog niet uit je hoofd. Wat ik bedoel is dat het nog tussen je oren zit.. ik heb na ephedrine nog zeker 2-3 weken een dip kwa energie en emotie. Na Ephedrine zit je gewoon niet lekker in je vel, en als je dan ook nog eens niet tevreden met jezelf bent keldert je libido vanzelf. Geef het wat tijd, je receptoren hebben een shitload aan ephedrine ontvangen, als ze weer gevoelig worden voor de stoffen die je lichaam zelf aanmaakt is het over

ephedra en ephedrine staan hier bekend om, daarom is die combi ephi+yohimbine wel nuttig want yohim kan die side een beetje opheffen..

Een te lage libido had ik toen ik te weinig at en Ephedra gebruikte, en daarnaast nog weinig sliep en veel aan krachttraining en cardio deed. Ik maakte mezelf kapot zeg maar, en ik had ook erg in mijn afkick periodes van cannabis en nicotine. Moeilijke periodes...
Zonder libido voel ik me echt niks en ben ik zo onzeker als wat.

Dat is de grootste oorzaak van je libidoprobleem.
Je gaat ervanuit dat het niet lukt en dat maakt je onzeker en daarom blijft ie slap. ;)

Gewoon een lekker wijf zoeken die ervoor kan zorgen dat je er weer vertrouwen in krijgt.
Komt wel weer goed, kost alleen wat inzet en moeite. :P

Geen last van libidoproblemen met ephe. Wel erg klein pikkie ervan en prostaat drukt erg tegen de urinebuis waardoor ik constant denk dat ik moet plassen en daarna niet goed uit kan plassen. Soms ook pijn in me ballen ervan, heel af en toe zo hevig dat ik niet rechtop kan lopen...

je hebt zowoiezo een kl pikkie daar moet je die ephi niet de schuld van geven.Je kan wel maat 52 schoenen hebben,maar dat zegt dus ook nix

Terug
Naar boven