MuscleMeat

na half jaar een foto

Binnen 2 weken is niets mogelijk man, of je zou een crashdieet moeten nemen, maar dat gaat je spieren zeer slecht uitkomen!
Verder is 18j , 1m94 en 90kg wel mooie stats. Enkele jaren training en eten gaan je wel ver brengen.

Mijn vraag is of ik binnen nu en 2 weken een strakker lichaam zou kunnen krijgen

Ga je op vakantie?

Gaat de goeie kant op.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de reactie,

dus ik kan het beste gewoon doorgaan met 'massa' trainen en die cardio er wel gewoon bij pakken nu het voetbalseizoen is afgelopen, en dan misschien volgend jaar ff aankijken voor het droog trainen?

gr!

Hahaha echt epic met je ipad! Ik zou niet zozeer gaan cutten als ik jou was. Variatie in je training is goed. Cardio kan je er ook gewoon bij doen maar ik zou met jou fysiek toch nog verder gaan met clean eten en toch iets boven onderhoud.

Verder nog begin pic?

Jaa ik ga inderdaad over 2 weken op vakantie, ik zit in een hotel in Spanje met daar ook een fitness ruimte maar geen idee wat ik daarvan moet verwachten.

de bedoeling voor mij is daar elke ochtend te gaan joggen en daarna een half uurtj te gaan sporten in die fitness ruimte zodat ik mijn sportieve ritme wel vast kan houden.

gr!

ochtend & Vakantie?

rare combinatie man

Jaa toevallig wel, deze is 1jaar geleden genomen op de verjaardag van me broertje waar ik wel gewoon een shirt bij aan heb.

witte shirt:

http://i54.tinypic.com/34jf69f.jpg

---------- Post added do 23 jun 2011 at 12:14 ----------

haha mwa val wel mee :p, kga namelijk met me vader/moeder/broertje op vakantie en ga samen met de vader joggen, dus ochtends lekker vroeg beginnen waarna ik nog de gehele dag lui op het strand kan gaan liggen :p

Jaa ik ga inderdaad over 2 weken op vakantie, ik zit in een hotel in Spanje met daar ook een fitness ruimte maar geen idee wat ik daarvan moet verwachten.

de bedoeling voor mij is daar elke ochtend te gaan joggen en daarna een half uurtj te gaan sporten in die fitness ruimte zodat ik mijn sportieve ritme wel vast kan houden.

gr!

Ik ga ook op vakantie, zit fitness bij had wat gegoogled bleek alleen loopband en wat hometrainers te staan lol.

In 2 weken kun je niet heel veel doen. Als je heel erg goed je best doet ben je misschien 1 tot 3 kilo lichter, maar of dat voldoende is... ik vermoed van niet (afhankelijk van hoe snel je tevreden bent).

Ga in ieder geval niet lichter trainen. Gewoon zwaar blijven trainen is de beste garantie om je spiermassa ook te behouden.

oke, bedankt allemaal voor de snelle reacties ;)

Hier nog een foto van mijn rug :

aaf87n.jpg

-ziet voorkant goed uit best buff

-rug valt beetje tegen maar de back dbl bicep is beetje scheef als je dat probeerde dus beetje lastig oordelen

-mooie ipad maar in 2 weken kun je echt nietdroger worden, tenminste niet echt zichtbaar

waarom heeft er nog niemand een grap gemaakt over die ipad in ze hand :roflol:

ik ging helemaal stuk hier

Had ik maar een ipad:(:(:(

In zo'n korte tijd is er niks echt zichtbaars te behalen. Jmmer dat je niet 6weken of 2 maanden eerder was. Als je dan gelijk van start gaat dan kun je er aardig droog uit zien want echt veel vettigheid heb je al niet.

Ik zou het laten zitten bro, in kg's ga je mss nog wat achteruit, maar dat zal dan ook vocht, maaginhoud zijn. De hoeveelheid vet die je kan doen verdwijnen in zo'n korte tijd zonder al te veel spier te verliezen is echt minimaal.

Goed bezig btw voor 18j ;)

Als je 2 weken stopt met bulken kun je wel wat vocht verliezen waardoor het er beter uit ziet maar verwacht niet echt vet te kunnen verliezen in zo'n periode. Ook kun je wat zonnebanken voor betere aesthetics.

Toen ik de foto zag dacht ik WTF WAT DOET DIE MET EEN IPAD IN ZIJN HAND?
O.T : Goede basis , nu massa bouwen

hahaha :p had die Ipad echt net toevallig het uur daarvoor binnen gekregen na ongeveer 2 maanden te hebben moeten wachtenn...

en dacht kan ik mooi ff een foto'tje maken voor de forums.

en vroeg me broertje om een foto van me rug te maken, maar wist niet goed hoe ik het beste kon poseren :p maar ik train me rug iig evenveel als borst, schouders etc...

hoop alleen nog wel met cardio een sixpack naar voren te halen :)

gr!

Terug
Naar boven