Fitness Seller

Na het trainen

bas1991

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hallo,

Veel mensen zeggen altijd, na het trainen eiwitten nemen want die helpen het herstellen van de spieren, niets is minder waar, maar je moet toch na het trainen juist koolhydraten nemen zodat je dat gehalte op peil houdt omdat dat word verbrand?
dus eindelijk na het trainen een bak bambix 8 maanden, en later pas eiwitshake en kwark?

Alvast bedankt!!:D

Je moet inderdaad snelle koolhydraten nuttigen om je insulinespiegel te laten stijgen en je spierglycoceen aan te vullen. Denk aan oa. dextrose. Bambix is niet geschikt omdat het bestaat uit complexe koolhydraten.
Koop je een pot dextrose of nuttig andere snelle koolhydraten na je training;)

je moet inderdaad snelle koolhydraten nuttigen om je insulinespiegel te laten stijgen en je spierglycoceen aan te vullen. Denk aan oa. Dextrose. Bambix is niet geschikt omdat het bestaat uit complexe koolhydraten.
Koop je een pot dextrose of nuttig andere snelle koolhydraten na je training;)
+1000

• Topic Starter Topic Starter
dus gewoon sportdrank drinken na fitness?

eet zelf altijd een banaan en wat melk

Hallo,

Veel mensen zeggen altijd, na het trainen eiwitten nemen want die helpen het herstellen van de spieren, niets is minder waar, maar je moet toch na het trainen juist koolhydraten nemen zodat je dat gehalte op peil houdt omdat dat word verbrand?
dus eindelijk na het trainen een bak bambix 8 maanden, en later pas eiwitshake en kwark?

Alvast bedankt!!:D

lol @ statement en dan toch de vraag stellen..
Is bambix de moderne proteine? Groeien als een baby...
Wel een goede vraag overigens, ik wacht met smart op de wetenschappelijke onderzoeken ipv "de mensen zeggen altijd". Iemand een goede link :)

Ik eet ook altijd een banaan , puur natuur (Y)

Ik neem altijd Amino Explode zijn en een aa isotone. Gewone aa is te dik en dan worden de amino`s niet snel genoeg opgenomen in de spieren. Heb ik met wijs laten maken!?

Banaan bevat langzame koolhydraten, die neem je dan toch wel vóór de training neem ik aan? Gebruik nu zelf dextrojuice van xxlnutrition gemengd met instant whey na de training :)

Ik heb voor direct na het trainen m'n dextro juice en creatine van xxl.
Half uurtje later de proteine shake van xxl en kan de volgende dag weer lekker knallen!

Terug
Naar boven