Fitness Seller

Na kuur echt nodig ?

kimski767

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
82kg
Hallo ,

heb momenteel alles in huis van LYY Test E , Deca , Trenbo E ?

Ga de tren even nog laten en nu voor 12weken

250mg Test E

400mg Deca

Is na kuur met Nolva of gelijkaardig product nodig geraak hier namelijk moeilijk aan momenteel daar ik mijn leverancier de eerste 6 maanden niet meer terug kan bereiken tot hij terug in europa is ..... ?

Een nakuur zou ik wel aanraden ja.

Wat denk je zelf dwaas

Deca en test, lijkt me wel logisch dat je nakuurt wil je niet alles of bijna alles verliezen.

Multivitaminen is ook goed o_O

Nakuren is een essentieel onderdeel, ik zou dat er zeker aan vast plakken. Als dat om een of andere reden 6 maanden niet kan zou ik eerder 6 maanden cruisen dan zomaar met alles stoppen.

Niet nakuren na een test en deca kuur is erg dom. Snap ook niet waarom je denkt dat dat verstandig is.

Hallo ,

heb momenteel alles in huis van LYY Test E , Deca , Trenbo E ?

Ga de tren even nog laten en nu voor 12weken

250mg Test E

400mg Deca

Is na kuur met Nolva of gelijkaardig product nodig geraak hier namelijk moeilijk aan momenteel daar ik mijn leverancier de eerste 6 maanden niet meer terug kan bereiken tot hij terug in europa is ..... ?

Dat je dit überhaubt durft te vragen....

Test + Deca + Tren en niet nakuren? Nou als je echt gewoon alles weer kwijt wilt raken + in een dipje van jewelste wilt terecht komen...

Nakuren is natuurlijk het verstandigst. Maar er zullen toch meer opties zijn dan je afwezige nachtapotheker lijkt me ....

Terug
Naar boven