Fitness Seller

na nakuur 4/6 weken winny only?

kuur1985

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Over wel of geen nakuur na winny only zijn de meningen verdeeld.
Dat winny relatief mild is, is iedereen het wel over eens.
Nu speelt in mijn hoofd het volgende.
Stel je hebt 10 of 15 weken 500mg test only gedaan, en je bent klaar met je nakuur.
zou het verstandig zijn om dan te beginnen met enkele weken winny? Om op deze manier je gewonnen massa beter en makkelijker te behouden?
Graag jullie mening......

nee want je legt je eigen aanmaak opnieuw plat
waardoor je lichaam niet goed herstelt

na de nakuur zijn je LH en FSH waarschijnlijk wel aardig hersteld maar je Test levels zeker nog niet. Je gaat het prille hersteldann gelijk weer om zeep helpen want LH FSH en Test zullen weer zakken. Beter volledig herstellen en dan opnieuw kuren of een langere eerste kuur met hcg om naderhand snel te herstellen em zodoende winig gains te verliezen

• Topic Starter Topic Starter
Thnx voor jullie reactie.
Opzich wel jammer. Zou een makkelijke manier zijn om je gewonnen vvm te behouden.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Thnx voor jullie reactie.
Opzich wel jammer. Zou een makkelijke manier zijn om je gewonnen vvm te behouden.

Makkelijker te behouden bedoel ik :-)

Over wel of geen nakuur na winny only zijn de meningen verdeeld.
Dat winny relatief mild is, is iedereen het wel over eens.
Nu speelt in mijn hoofd het volgende.
Stel je hebt 10 of 15 weken 500mg test only gedaan, en je bent klaar met je nakuur.
zou het verstandig zijn om dan te beginnen met enkele weken winny? Om op deze manier je gewonnen massa beter en makkelijker te behouden?
Graag jullie mening......

foutje ?

Haha sorry, had het niet gezien:o

Maar deel je de mening niet?

ja omdat ik dat niet vind en met mij nog een heel russisch leger aan mensen. test op een normale dosering is bijv. al milder dan winny only ? endan weet ik nu al dat er reacties komen dat winny weldegelijk milder is.. jah, qua results ietsje. maar men vergeet vaak naar het medische te kijken.

• Topic Starter Topic Starter
Is toch ook niet erg als er reacties op komen.
Dit is toch een discussie forum :-) dat is er om te discussiëren en meningen cq ervaringen te delen.
maar ik kan me wel vinden in je standpunt.
Alleen, vroeg ik me dat af....

Terug
Naar boven