XXL Nutrition

Na twee boeken te hebben gelzen lijkt me de.......

Riki

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
kuur wel zinvol, en eigenlijk beter dan de sust/deca combi:

Boldenone
Winstrol
Anavar*

De vraag is alleen echter hoe het een en ander te stacken. Als basis:

week - 1 - 10 Boldenone - 400 mg/week
week - 1 - 6 Winstrol - 25 mg/dag
week - 6 - 10 Anavar* - 50 mg/dag

Hoop hiermee kwalitatief goede spiermassa te pakken. Graag hoor ik van de "profs" of dit een zinnige kuur is of niet.

*=als ik anavar kan bemachtigen.

Grtz

Riki zei:
kuur wel zinvol, en eigenlijk beter dan de sust/deca combi:

Boldenone
Winstrol
Anavar*

De vraag is alleen echter hoe het een en ander te stacken. Als basis:

week - 1 - 10 Boldenone - 400 mg/week
week - 1 - 6 Winstrol - 25 mg/dag
week - 6 - 10 Anavar* - 50 mg/dag

Hoop hiermee kwalitatief goede spiermassa te pakken. Graag hoor ik van de "profs" of dit een zinnige kuur is of niet.

*=als ik anavar kan bemachtigen.

Grtz

Vraag: Waarom test uit je cycle laten? anavar vervangen voor 10 weken test enth zal aanzienlijk meer winst opleveren en in the sane cycle heb je kunnen lezen dat test toch minder ongezond is als andere roids

waarom de anavar vervangen? als het doel goeie droge massa en kracht zal zijn is dit helemaal geen slechte zet. Anavar (duur) zal zeker een goeie krachttoename geven en met de boldenone en de winstrol kan je mooie droge winst boeken. Dat er altijd deca of test in een kuur hoort te zitten vind ik een beetje overdreven. Het hangt allemaal van je doelen af.

Er is blijkbaar een test enanthaat rage aan de gang die door iedereen wordt overgenomen en voortgezet, gelijklopend met serieus hameren op sustanon op de meeste forums.
Valt me maar op :)

Toch heeft Juriaan een punt, anavar is namelijk ook niet zo gezond als men altijd heeft laten uitschijnen!

De vraagsteller zegt hier of de stack beter is dan de deca test stack.
Beter op welk vlak? Spiermassa winnen? No way dan.

Maar als je wil gaan cutten ben ik wel voor deze stack. Zet dan de winny op 50 mg ED of 100 mg EOD

admin zei:
Toch heeft Juriaan een punt, anavar is namelijk ook niet zo gezond als men altijd heeft laten uitschijnen!

Inderdaad. En dat is niet het enige. Je begint je kuur met een hepatoxisch product. En daarna zet je m er nog mee voor ook. 10 weken dus in totaal. Beetje belastend. En hoewel de dosering van de winny laag is (zodat ik me de werking sterk zal betwijfelen), is hij belastend...gevolgd door een nog veel belastendere anavar. Beter test dus inderdaad...

Terug
Naar boven