XXL Nutrition

Na wat aanpassingen wordt mijn aankomende kuur zo!

• Topic Starter Topic Starter
Oh ffge.

Laatst bewerkt:
hey kerel,

- anti e tijdens kuur vind ik matigjes, met deze hoeveelheden zou ik toch wel voor femara/aromasin gaan hoor
- nakuur vind ik zelf een week tekort, hou hem lekker op 40 mg nolva ed voor vier weken of ga voor een combi clomid 50 mg + 20 mg nolva

voorderest ziet hij er gewoon top uit en je zal er lekker op gaan knallen :D

fgfg.

Laatst bewerkt:
Flinke kuur dude :)

O.k. dan.

Liquidex kan wel EOD hoor. Is sterk spul.

Ik snap alleen nog steeds de meerwaarde van clomid toegevoegd aan nolvadex niet. Misschien dat iemand me dit kan uitleggen.
Nolvadex + Hcg moet toch genoeg zijn.

En proviron lijkt me behoorlijk overbodig nu je liquidex toevoegt.

Succes verder kerel. We rekenen wel op een logje natuurlijk.

fgfg

Laatst bewerkt:
Ik snap de proviron niet. Arimidex zorgt er wel voor dat je geen vocht vasthoudt. Is ook een stukje sterker dan proviron.

Arimidex zorgt ervoor dat testosteron niet wordt omgezet in oestrogeen. Maar mocht je toch last krijgen van gyno, dan doet arimidex niks.
Wanneer je gevoelige tits krijgt, zul je toch echt meteen aan de nolvadex moeten. Dit gaat op de receptoren voor oestrogeen zitten, en zorgt er zo voor dat oestrogeen zijn werk niet/minder kan doen.

Genezen van gyno doet een chirurg voor je :cool:. Nolvadex doet daar niks mee.

Over het algemeen wordt er van uit gegaan dat je door het gebruik van arimimidex waarschijnlijk iets minder hard vooruit gaat. Maar:
"What you see is what you get". Minder terugslag in massa na het beeindigen van je kuur.

[ Roy

Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je best proviron bij deze kuur gebruiken inderdaad.
Kun je de arimidex bewaren tot een evt. volgende kuur.

met deze hoeveelheden AAS zou ik toch voor arimidex/aromasin/femara gaan hoor. denk dat je met proviron toch nog behoorlijk wat vocht vast gaat houden

Terug
Naar boven