SonoftheHammer
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
Zitten er nadelen verbonden aan een voedingsschema?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zitten er nadelen verbonden aan een voedingsschema?

Ik vind dat juist handig.Je moet rekening houden met wat je koopt in de supermarktJ
Ligt er een beetje aan hé! Je kan voor jezelf ook een McDonalds voedingsschemamaken, Tja dan zijn er zeker nadelen!Zitten er nadelen verbonden aan een voedingsschema?

Het enige is dus dat ik me eraan moet houden ?
Niet dat het nadelige gevolgen heeft na een aantal jaar aan je hart bijvoorbeeld?

ligt er een beetje aan hé! Je kan voor jezelf ook een mcdonalds voedingsschemamaken, tja dan zijn er zeker nadelen! :d
Het enige is dus dat ik me eraan moet houden ?
Niet dat het nadelige gevolgen heeft na een aantal jaar aan je hart bijvoorbeeld?
Ik vind dat juist handig.
Lekker groot inslaan, niet hoeven na te denken wat je nu weer gaat maken, ect.

Die zie ik alleen als ik boodschappen ga doen als ik honger heb..Op die manier is het goed! Maar je ziet zoveel lekkere dingen liggen die niet in je schema passen![]()
Die zie ik alleen als ik boodschappen ga doen als ik honger heb..

Op die manier is het goed! Maar je ziet zoveel lekkere dingen liggen die niet in je schema passen![]()

voedingsschema is overrated, of je nou vis op kip eet maakt geen fl**ker uit op ons niveau.. belangrijkst is DAT je je E/K/C binnenkrijgt..