MuscleMeat

Nadeel voeding

Probeer het eens vol te houden, het word ook een beetje saai na een tijdje, en je moet veel lekkere dingen links laten liggen...

Je moet rekening houden met wat je koopt in de supermarkt ??? Je hebt soms zin in shit wat totaal niet in je schema past, dat moet je dan laten staan (tenzij je een junkdag hebt)

• Topic Starter Topic Starter
Het enige is dus dat ik me eraan moet houden ?
Niet dat het nadelige gevolgen heeft na een aantal jaar aan je hart bijvoorbeeld?

Niet dat het nadelige gevolgen heeft na een aantal jaar aan je hart bijvoorbeeld?

sja, ik ben geen voedingsdeskundige.
ik heb iemand die me daarbij helpt.
maar zoals hier al gezegd, het is erg handig juist, maar soms lastig vol te houden (mede afhankelijk van de doelstelling).

als je een goed schema hebt, is het juist gezond voor je.een slecht schema niet, maar das vrij vanzelfsprekend :p

als je zelf een schema wil opzetten, zul je eerst veeeel moeten inlezen, en zijn genoeg sticky's hier, die je de goede kant op kunnen helpen.

suc6

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 13:15 ----------

ligt er een beetje aan hé! Je kan voor jezelf ook een mcdonalds voedingsschemamaken, tja dan zijn er zeker nadelen! :d

+1 :d :d

als je voedingsschemagewoon gezond is en gevarieerd eten bevat zodat jij al je mineralen en vitamines e.d binnenkrijgt is er helemaal niks mis met een voedingschema.

ik denk dat wij hie rmet een degelijk eetschema gezonder en beter leven dan bijvoorbeeld 80% vd amerikanen

dat je facking veel scheten laat

Je doet wat nuttigs met je leven....
denk ik...

voedingsschema is overrated, of je nou vis op kip eet maakt geen fl**ker uit op ons niveau.. belangrijkst is DAT je je E/K/C binnenkrijgt..

voedingsschema is overrated, of je nou vis op kip eet maakt geen fl**ker uit op ons niveau.. belangrijkst is DAT je je E/K/C binnenkrijgt..

zeker waar!

velen komen hier (zeker in het begin) maar moeizaam aan, en juist dan kan zo'n schema een handige leidraad zijn.:)

Terug
Naar boven