Fitness Seller

nadelen te vroeg beginnen met kuren

Kies voor middelen die niet aromatiseren zonder oestrogene werking en je 'omzeilt' het.

Vanuit gezondheidsperspectief; je HPG as is nog in ontwikkeling en de effecten van kuren hierop zijn niet goed bekend wat betreft de 'uitontwikkeling' hiervan en diens gevolgen.
Winstrol / Anavar / Primobolan / Trenbolone is dus qua groei "veilig" te gebruiken voor iemand onder de 20?

Gezien de rol van oestrogenen bij het sluiten van de groeischijven, de observatie van vroegtijdig stoppen met groeien bij overmatige toediening van testosteron (en zodoende veel aromatisering), en daarbij het gegeven dat we van oxandrolon weten dat dit niet het geval is, kun je zeggen; ja. Dit betreft dan puur dat aspect he.

Dus om er voor de.zorgen dat mijn kind later niet zo'n afschuwelijke lengte krijgt zoals ik, moet ik hem gewoon op zijn 16de.aan de test zetten?

Dus om er voor de.zorgen dat mijn kind later niet zo'n afschuwelijke lengte krijgt zoals ik, moet ik hem gewoon op zijn 16de.aan de test zetten?

Gewoon niet zoveel schoppen onder z'n kont geven, maar klappen neerwaarts op z'n hoofd, dan komt het wel goed. :)

killy heeft allebei gehad, dan krijg je lang met een plat achterhoofd ;P

alsof er een vrouw coïtus wil met killy:D

ik ben vrij vroeg begonnen en heb daardoor overal striae, me rug, biceps, schouders, heupen zitten helemaal onder en je kan er geen fl**ker meer aan doen terwijl ik het spuuglelijk vind

daarnaast kan je de eerste paar jaar makkelijk veel kilo's pakken, wanneer je aan je plateau zit moet je is gaan kijken naar een klein kuurtje

helaas heb ik dit advies nooit zelf gehad

LOL dit gebeurt bij elke beginner die te hard gaint.

Terug
Naar boven