Fitness Seller

(Nailin) Palin wil atoomwapens inzetten tegen Rusland

Ik wil haar genotsgrot betreden met mijn atoombom.

Jaaaa prima idee ,
zit die werkelijk in de politiek. mijn god zeg...

• Topic Starter Topic Starter
Jaaaa prima idee ,
zit die werkelijk in de politiek. mijn god zeg...

tgoh niet veel beter dan de onze, al zijn die in de VS dubbel zo hilarisch

het wordt wel gevaarlijk als je zo iemand president laat worden, Bush was al nipt

Niet alle Amerikaanse presidenten zijn oorlogscriminelen, maar de meeste wel.

:trollface:

Zelfs Lutz Jacobi is intelligenter dan Sarah Palin.

wat een mong**l

Dat hij daar überhaupt serieus op ingaat. Alle Republikeinen zijn mentaal gestoord tegenwoordig.

:gek:

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Deze landen wilde McCain eerder al aanvallen
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130906_00728970

McCain is één van de weinige Republikeinen die de plannen van de Amerikaanse president Barack Obama om militair in te grijpen in Syrië openlijk steunt. Verbazingwekkend is dat niet, want McCain pleitte in het verleden onder meer voor militaire interventies in Irak, Afghanistan, Libië, Kosovo, Bosnië, Noord-Korea, Georgië, Rusland, Soedan, Mali, China en Iran.

:o

• Topic Starter Topic Starter
:gek:

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Deze landen wilde McCain eerder al aanvallen
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130906_00728970

McCain is één van de weinige Republikeinen die de plannen van de Amerikaanse president Barack Obama om militair in te grijpen in Syrië openlijk steunt. Verbazingwekkend is dat niet, want McCain pleitte in het verleden onder meer voor militaire interventies in Irak, Afghanistan, Libië, Kosovo, Bosnië, Noord-Korea, Georgië, Rusland, Soedan, Mali, China en Iran.

:o

wat krijgsgevangenschap al niet met een mens doet...

Je zou eerder denken dat iemand daardoor pacifist zou worden. Compleet idioot die man!

Het enige waar die vrouw goed voor is is voortplanten. Voor de rest mag ze in de keuken blijven én vooral haar bek houden.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Maar het blijft wel Amerika natuurlijk, het land waar de boeken van Ann Coulter bestsellers zijn.

Het enige waar die vrouw goed voor is is voortplanten. Voor de rest mag ze in de keuken blijven én vooral haar bek houden.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:24 ----------

Maar het blijft wel Amerika natuurlijk, het land waar de boeken van Ann Coulter bestsellers zijn.
België is een toppertje wou je zeggen?

Terug
Naar boven