MuscleMeat

nakkur en lange esters

johankaas

Cool Novice
Waardering
0
ik ben van mening dat wanneer je een lange ester gebruikt zoals deca of test, je dan met de nakuur beter kan beginnen wanneer meteen je de laatste prik in zet in plaats van 2 weken later. Gezien het dan denk ik te laat is wanneer je normaliter 2 weken na de spuit je pas, wanneer je test is uitgewerkt je test produktie dan plat ligt en het te laat is om dan nog even na te kuren;) Terwijl je het al veel eerder op gang kan brengen.

Dit zie je fout! Je eigen test productie ligt plat zolang je lichaam constateert dat er geen lichaamseigen hormoon in je lijf zit. Dus beginnen met nakuren gelijk bij je laatste injectie is dus totaal nutteloos!

De AAS moet dus eerst compleet uit je lichaam zijn voordat je eigen lichaam weer gaat beginnen met eigen productie, vandaar dus die tijd na je injectie!

je hebt wel een sterk argument..:cool:

het is duidelijk dat je niet begrijpt hoe een ester te werk gaat, anders plaats je niet zo'n post!

G21 zei:
je hebt wel een sterk argument..:cool:

het is duidelijk dat je niet begrijpt hoe een ester te werk gaat, anders plaats je niet zo'n post!

Humm, ja inderdaad. Als je een beetje research had gedaan had je dit kunnen weten. Ik vind het zoiezo wel beetje jammer dat mensen veel onzin posten. Hierdoor krijg je zo'n slordige en onoverzichtelijke topic lijst

Hcg kan wel,dit stimuleerd wel weer de cellen van leydig,maar voor nolva/clomid is het veel te vroeg.

Alleen zorgen dat er 2 wk tussen de pregnyl inamen en de nolva/clomid zit.

HCG drukt ook.Wat de werking van de nolva/clomid stimulatie van LH weer onderdrukt,bij te vroeg gebruik.

Dus nakuren in de vorm van alvast hcg is wel een optie.

je zou het wel als volgt kunnen zien;

doordat je al 2 weken aan de nolva zit, heb je eerder een steady state bereikt.

ik heb eens een studie gelezen dat je na 4 weken een steady state bereikt.

als je dus al twee weken aan de nolva zit, heb je op het moment dat de test je lichaam uit is, al een aardig "build up" aan nolva in je bloed.

dit zou een theorie kunnen zijn om eerder te beginnen, dus zo'n domme vraag is het nog niet.

(of de topicstarter hier ook aan dacht; dat betwijfel ik...we denken niet allemaal zo theoretisch als ik ;) )

ach.....denk dat meneer kaas niet teveel moet nadenken. doet ie waarschijnlijk ook niet gezien de spelfouten :P

Kan je je bericht niet eens iets overzichtelijker plaatsen?
Ik heb het 3 maal moeten lezen voor ik het begreep...

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
ach.....denk dat meneer kaas niet teveel moet nadenken. doet ie waarschijnlijk ook niet gezien de spelfouten :P

als we het over de nl taal gaan hebben kan je beter naar een andere forum gaan, b.v. spelfoutennerds.nl, jouw zinsopbouw deugt ook voor geen meter:rolleyes:

En wat ik niet begrijp, is dat ik een topic open met een normaal vraag en wat voor de domme BB een stomme vraag is, in de wetenschappelijk zijn er geen domme vragen;)

krieltje zei:
Hcg kan wel,dit stimuleerd wel weer de cellen van leydig,maar voor nolva/clomid is het veel te vroeg.

Alleen zorgen dat er 2 wk tussen de pregnyl inamen en de nolva/clomid zit.

HCG drukt ook.Wat de werking van de nolva/clomid stimulatie van LH weer onderdrukt,bij te vroeg gebruik.

Dus nakuren in de vorm van alvast hcg is wel een optie.

HCG is idd een ander verhaal..maar daar dulde de topicstarter niet op..dunkt mij!!;)

johankaas zei:
als we het over de nl taal gaan hebben kan je beter naar een andere forum gaan, b.v. spelfoutennerds.nl, jouw zinsopbouw deugt ook voor geen meter:rolleyes:

En wat ik niet begrijp, is dat ik een topic open met een normaal vraag en wat voor de domme BB een stomme vraag is, in de wetenschappelijk zijn er geen domme vragen;)

haha, ik een nerd. hij is goed:D
verder open je geen vraag maar stel je iets, dat is geheel iets anders...
een domme bb? volgens mij ben je zelf niet de slimste.
ik citeer: "in de wetenschappelijk...". je bedoelt waarschijnlijk in de wetenschap.
kijk als je niet kan schrijven ok, maar heb dan geen praatjes

verder is je stelling geen vraag, als je je zinnen nu iets anders formuleert dan zal men ook anders reageren.
verder moet je kijken naar de lengte vd ester,bv enath, deca, prop enz om te bepalen wanneer nakuur gaat beginnen.

ps. ik ga verder niet meer inhoudelijk op je in. schrijf maar lekker, vind t allemaal wel best

Dr. Worf zei:
De AAS moet dus eerst compleet uit je lichaam zijn voordat je eigen lichaam weer gaat beginnen met eigen productie, vandaar dus die tijd na je injectie!
2 weken na laatste inject heb je helft van aas in je zitte...halfwaardetijd...

Terug
Naar boven