AndroidHealthClinic

nakuren of niet

AAACEEE

Advanced Bodybuilder
Waardering
61
ben nu al ruim 2 weken off tot nu toe geen gram kwijt, nog even veel kracht en totaal geen libido probleem kortom geen dip..misschien komt dit nog zou kunnen

1 probleem. begin 4 dagen geleden met nolva en voel me gelijk verrot...

-duizelig
-moeilijk concentreren
-niet echt druk op de ogen maar merk dat er iets is(moeilijk focussen en veel knipperen)

ik ben aan het overwegen of ik dus ga nakuren of niet en heb een beetje moeite met deze keus.. eigenlijk heb ik te weinig onderzoek gedaan naar de fijne details van het kuren en nakuren, maar dit gevoel kan ik op dit moment niet echt gebruiken heb belangrijke dingen te doen en zit in Bangkok dus rondlopen als kip zonder kop met die hitte is ook een leidensweg... soms lijkt het net of de grond van pudding is zo erg

iedereen hamert op nakuur maar hoelang heeft je lichaam nodig om zelf te herstellen en hoe erg is het om tijdelijk met een laag test rond te lopen... is het verstandig om nu al een bloedtest te doen? en dan een beslissing te maken ofzo..?

kuur zag er zo uit

week 1-15 500mg test-e EW

week 17-20 tamoxafin 20mg ed

ik merk iig dat het een zwaar goedje is dat nolva en als ik zonder zou kunnen zou ik dat liever doen ben namelijk gevoelig voor dat soort shit maar zou graag iemand met ervaring willen horen en die ook bloedtesten heeft laten doen

zowel met wel en niet nakuren

ACE

ben vandaag ook begonnen met nolva 20 mg

nog geen 2 uur daarna , miselijk echt niet te doen

mijn kuur was

week 1-4 winny tabs 50 mg
week 1-8 trendflow tube

denk niet dat ik die nolva nog ga gebruiken

alleen pregnyl erna, heb ook 10 weken 500mg test e, la de rest wel gaan door lichaam...paar maandjes en alles weer okik heb het nog nooit gebruikt, en ga het niet doen ook....???
ben nu al ruim 2 weken off tot nu toe geen gram kwijt, nog even veel kracht en totaal geen libido probleem kortom geen dip..misschien komt dit nog zou kunnen

1 probleem. begin 4 dagen geleden met nolva en voel me gelijk verrot...

-duizelig
-moeilijk concentreren
-niet echt druk op de ogen maar merk dat er iets is(moeilijk focussen en veel knipperen)

ik ben aan het overwegen of ik dus ga nakuren of niet en heb een beetje moeite met deze keus.. eigenlijk heb ik te weinig onderzoek gedaan naar de fijne details van het kuren en nakuren, maar dit gevoel kan ik op dit moment niet echt gebruiken heb belangrijke dingen te doen en zit in Bangkok dus rondlopen als kip zonder kop met die hitte is ook een leidensweg... soms lijkt het net of de grond van pudding is zo erg

iedereen hamert op nakuur maar hoelang heeft je lichaam nodig om zelf te herstellen en hoe erg is het om tijdelijk met een laag test rond te lopen... is het verstandig om nu al een bloedtest te doen? en dan een beslissing te maken ofzo..?

kuur zag er zo uit

week 1-15 500mg test-e EW

week 17-20 tamoxafin 20mg ed

ik merk iig dat het een zwaar goedje is dat nolva en als ik zonder zou kunnen zou ik dat liever doen ben namelijk gevoelig voor dat soort shit maar zou graag iemand met ervaring willen horen en die ook bloedtesten heeft laten doen

zowel met wel en niet nakuren

ACE

Laatst bewerkt:
Pregnyl moet je gebruiken tijdens je kuur. En je zegt alles ok, heb je je bloed laten nemen? Of denk je dat alles ok is. En verder is ieder persoon anders, iedereen herstelt anders. De ene kan gemakkelijker herstellen dan de andere.

Je kan ook altijd nakuren met clomid. Zomaar niet nakuren vind ik in ieder geval niet slim.

• Topic Starter Topic Starter
ja kijk.. lees genoeg posts van mensen die zich top voelen zonder nakuur... en dat zou ik ook wel willen maar ik zou graag iemand willen horen die ook bloedtests heeft laten doen.. wat ik dus wel van plan ben..

wat zal eruitkomen als ik nu zou testen... heel laag of 0,0? en in wat voor mate steigt dit weer natuurlijk...

irritant dat ik me zo gaar voel vd nolva... vooral dat duizelig/wazige gedoe vind ik niks.. had ik niet verwacht want mijn kuur verliep goed 0,0 sides gehad en zelfs 2 weken na laatste inject no problems..

one way to find out. laten testen

Is eerste paar dagen, geen nakuur binnen paar weken voel jj pas k*t.

Wil je over een maand nog wel eens horen.

laat anders je bloedwaardes meten, zullen zien hoe laag je test spiegels staan over weekje ;). Dus nemen die nolvadex.. Anders kan je altijd overstappen op clomid

maare clomid hoor ik ook niet echt goeie dingen over hier, geloof dat mensen er half blind van worden, en beroerd...???
laat anders je bloedwaardes meten, zullen zien hoe laag je test spiegels staan over weekje ;). Dus nemen die nolvadex.. Anders kan je altijd overstappen op clomid

maare clomid hoor ik ook niet echt goeie dingen over hier, geloof dat mensen er half blind van worden, en beroerd...???

Is wat overdreven vind ik zelf, bij een hoge dosering die ze vroeger gebruikte zoals start 300mg pd kan ik het me wel voorstellen maar als je het netjes op 50mg pd houd wat overigens meer dan voldoende is IMO zal dit echt wel beperkt zijn.
Er komt druk op de oogbol terecht, waardoor hij kan scheuren, volgens mij bij een maat van kriel gebeurd.
Clomid vind ik persoonlijk altijd top, en zeker icm nolva en/of aromasin.

Maar er zijn er zat die dit middel afkeuren vanwege oogbeschadeging en kan zorgen voor een depressief gevoel.
En dat is weer k*t , zeker bij je nakuur.

Laatst bewerkt:
Ik vind tamoxifen ook niet 'fijn'. Mijn zicht wordt klote, en ik ben heel de tijd ongelofelijk lethargisch waardoor ik vrijwel niets kan doen.

Ik probeer zo lang mogelijk door te gaan en als ik het echt niet trek stop ik ermee. Ik zou sowieso de eerste paar weken doorgaan, want het maakt een wereld van verschil voor het herstel van je eigen testosteron productie.

Ik vind tamoxifen ook niet 'fijn'. Mijn zicht wordt klote, en ik ben heel de tijd ongelofelijk lethargisch waardoor ik vrijwel niets kan doen.

Ik probeer zo lang mogelijk door te gaan en als ik het echt niet trek stop ik ermee. Ik zou sowieso de eerste paar weken doorgaan, want het maakt een wereld van verschil voor het herstel van je eigen testosteron productie.

Precies nolva heeft ook een nadelig effect op de ogen, wel minder dan clomid naar mijn weten.

ik neem nu de nolva na het ontbijt... zou het nadelig zijn als je het savond's zou nemen of zelfs voor het slapen gaan? zodat je zo min mogelijk last hebt...

wel steeds hetzelfde tijdstip natuurlijk

het liefst kap ik er ook niet mee

ik neem nu de nolva na het ontbijt... zou het nadelig zijn als je het savond's zou nemen of zelfs voor het slapen gaan? zodat je zo min mogelijk last hebt...

wel steeds hetzelfde tijdstip natuurlijk

het liefst kap ik er ook niet mee

Dat kan heel erg schelen, dan heb je de grootste piek van het middel al gehad.

Doe het zelf wel zo iig, heb nl ook eens gehad dat die Nolva niet goed voelde.

Ben het toen in de avond (rond 18.00u) gaan innemen en heb geen last meer gehad..

Dat kan heel erg schelen, dan heb je de grootste piek van het middel al gehad.

Doe het zelf wel zo iig, heb nl ook eens gehad dat die Nolva niet goed voelde.

Ben het toen in de avond (rond 18.00u) gaan innemen en heb geen last meer gehad..
ok thnx

ga dat vanaf nu proberen...

vandaag ook weer iets nieuws erbij.. stijve polsen en enkels ! en beetje ongecoordineerd ! loop er echt bij alsof mijn kop en lichaam maar op 50% draait en heel zweverig...wel irritant heb allerlei dingen te doen maargoed zal er wel bij horen ofzo...

wanneer raden jullie aan de bloedtest te doen..? na de nakuur ?

of nu 1 en na de pct nog 1?

loop er echt bij alsof mijn kop en lichaam maar op 50% draait en heel zweverig...
heb ik ook altijd als ik in Bang-c**k of Pattaya ben :thumbup:
Laat toch lekker een 2 urige thaimassage doen elke dag...daarna eier-massage is ook van voordeel voor je pct.

wil ook naar bang-c**k :mad:

eigenlijk heb ik 3 x een kuur gehad, en toen heb ik niks gebruikt nadien om na te kuren, en kan je vertellen dat ik me er echt niet anders door gevoelt heb,alles werkte perfect, en nu nog steeds, wil niet zeggen dat je niet moet na kuren, bij mij was het er echt gewoon niet van gekomen, k denk dat het ook beetje tussen die oren zit,je moet niet als je wat voelt gelijk denke dat het door dat spul komt,,,,go with the flow..
ok thnx

ga dat vanaf nu proberen...

vandaag ook weer iets nieuws erbij.. stijve polsen en enkels ! en beetje ongecoordineerd ! loop er echt bij alsof mijn kop en lichaam maar op 50% draait en heel zweverig...wel irritant heb allerlei dingen te doen maargoed zal er wel bij horen ofzo...

wanneer raden jullie aan de bloedtest te doen..? na de nakuur ?

of nu 1 en na de pct nog 1?

Laatst bewerkt:
pffff,snap dat ongegronde gezeik nooit...niet nakuren bla bla bla...nooit gedaan,niet nodig

LAAT JE BLOED TREKKEN EN CONTROLEER HET VOOR EN TIJDENS!!!!!

DAN pas kan je meelullen of het wel of geen effect heeft.

pffff,snap dat ongegronde gezeik nooit...niet nakuren bla bla bla...nooit gedaan,niet nodig

LAAT JE BLOED TREKKEN EN CONTROLEER HET VOOR EN TIJDENS!!!!!

DAN pas kan je meelullen of het wel of geen effect heeft.

helemaal mee eens, het kan best zijn dat je weinig kracht verlies hebt of gewoon nog steeds zin in coïtus hebt en je bloedwaardes zeer teleurstellend zijn.

Mensen gaan vaak uit van gevoel.

Terug
Naar boven