Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag de nolva in de avond genomen en valt een stuk beter...!! kon vandaag normaal over straat lopen, nakuur doe ik dus gewoon, wat ook mijn voorkeur gaf.. maar de eerste paar dagen hakte het er duidelijk in had echt problemen met functioneren
kan iemand mij antwoord geven op wanneer de beste momenten zijn om bloed te trekken ? aangezien volgens jullie de test nog niet is uitgewerkt.. heeft het nut om nu al te testen of eerst nakuren en dan bloedwaardes meten?
iig thx vd hulp

Karma?
Zou over een maandje of 3 bloed laten trekken..
moet je nou perzee novla nemen of kan het ook alleen op pregnyl?....
een var kuurtje is ook geen echte kuur. idem voor 6 weken winstrol. dan heb ik ook geen libidoproblemen. dan doe ik zelfs geen nakuur. je kan dat niet vergelijken met een kuur met testosteron van minstens 12 weken.nakuren heeft zoiezo zen nut, na een var kuurtje een week later beginnen nakuren
ik had geen libido meer, na men nakuurtje trek ik er weer op los wujoooo
ik zeg, doen!
een var kuurtje is ook geen echte kuur. idem voor 6 weken winstrol. dan heb ik ook geen libidoproblemen. dan doe ik zelfs geen nakuur. je kan dat niet vergelijken met een kuur met testosteron van minstens 12 weken.
een var kuurtje is ook geen echte kuur. idem voor 6 weken winstrol. dan heb ik ook geen libidoproblemen. dan doe ik zelfs geen nakuur. je kan dat niet vergelijken met een kuur met testosteron van minstens 12 weken.

Pff mijn libido was na 4 weken var al een heel stuk lager
Had hooguit 1 a 2x per week zin.
na een testosteron kuur heb je de eerste maand en soms drie maanden helemaal geen zin. maar geen probleem, drie maanden later ben je weer vanouds. misschien dat jongere stieren vlugger herstellen.Pff mijn libido was na 4 weken var al een heel stuk lager
Had hooguit 1 a 2x per week zin.
je hoort ook steeds dat je herstel hetzelfde is na een kuur van 250mg test per week of 750mg per week omdat het evenzeer je testproduktie platlegt. ik heb alleszins niet die ervaring. ik heb al een paar keren kuren van 20 weken gedaan met 250mg test per week en dan is mijn herstel wat libido betreft vlugger dan wanneer ik 750mg per week gebruik. mijn laatste kuur was 750mg per week en de laatste 6 weken nog is 250mg masteron erbij en nu (4 maanden later) schijn ik weer in mijn normale doen te zijn wat libido betreft. ik heb nochtans 1 maand aro in combinatie met nolva genomen, dan twee weken niets en dan terug één week 100mg clomid gevolgd door twee weken 50mg clomid. met 250mg test per week heb ik misschien anderhalve tot hoogstens twee maanden een zeer laag libido en dan doe ik hoogstens een nakuurtje van drie weken.