MuscleMeat

nakuur vereist na anavar only?

Ik heb net een varkuurtje achter de rug en had op geen enkel moment last van libidoprobs. integendeel zelfs.Wat ik wel merkte was een kleine afname van de teelballen maar daar bleef het bij.
Ben nu z'on weekje van de var en merk niks qua dipje en tot nu toe geen krachtafname ofzo...libido is wel terug op normaal niveau(jammer genoeg).

Ik heb net een varkuurtje achter de rug en had op geen enkel moment last van libidoprobs. integendeel zelfs.Wat ik wel merkte was een kleine afname van de teelballen maar daar bleef het bij.
Ben nu z'on weekje van de var en merk niks qua dipje en tot nu toe geen krachtafname ofzo...libido is wel terug op normaal niveau(jammer genoeg).

Oei...waren er plots een stuk of zes weg dan?

j/k

Hou ons op de hoogte mocht er toch nog een dipje komen. Of heb je een log?

• Topic Starter Topic Starter
ok, wacht, ik begrijp niet als je een kuur aanschaft van 1gr, hoe kan je dan 6 weken kuren in die hoeveelheid? Dan moet je al 2 kuren kopen ofzo? Kostelijk grap zeg....

ok, wacht, ik begrijp niet als je een kuur aanschaft van 1gr, hoe kan je dan 6 weken kuren in die hoeveelheid? Dan moet je al 2 kuren kopen ofzo? Kostelijk grap zeg....

10 mg/tab = 100 tabletten = 1 gr. = * -- euro schat ik.

Dan valt het nog mee als je 2 stuks moet kopen, niet?

* Weet eigenlijk niet of ik prijzen mocht noemen.

• Topic Starter Topic Starter
Laat ons stellen dat var 1/3 duurder is dan een gewone kuur, dus als je 2 kuren moet kopen, koop je er eigenlijk 2,75...

Ja, dat mag je idd niet

Maar laat ons zeggen dat dat wel vrij duuuuur is...

Terug
Naar boven