Fitness Seller

Nakuur vragen

Peiling Peiling Is nakuren verstandig

• Ja

Stemmen: 15 88,2%
  • Nee

Stemmen: 2 11,8%

• Totaal stemmers
    17

Massiveeagle

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Na een 6 weken oral winny only heb ik na 2 weken erna pas last gekregen van een verlaagde libido + branderig gevoel na het plassen?

Mn vraag was of het effect heeft om nu (na een maand) nog een nakuur te pakken. En welke? Want normaal bij een oral winny moet je al na dag 1 nakuren

Ik ga sws al naar de dokter voor mijn problemen en gooi alles op tafel

Ben 25 jaar

• Topic Starter Topic Starter
Komt er nog hulp of... ik weet zef ook we dat ik hee dom ben geweest?

Je prostaat is in verband met dat branderige gevoel mogelijk wat vergroot, zou ik me niet druk om maken, trekt wel bij.

Na 2 weken ben je ook niet hersteld, nakuren had het proces versneld. Dit is ook afhankelijk van de dosis die hebt genomen, en dat was?

1-2 weken (of tot je beter voelt) 25-50mg clomid kan je zeker nu nog doen en voor prostaat red maca of saw palmetto.

Na 2 weken ben je ook niet hersteld, nakuren had het proces versneld. Dit is ook afhankelijk van de dosis die hebt genomen, en dat was?

1-2 weken (of tot je beter voelt) 25-50mg clomid kan je zeker nu nog doen en voor prostaat red maca of saw palmetto.

40mg/dag
Dus na een maand toch nog 1-2 weken clomid pakken

Een heel klein beetje misschien.. Maar dat hangt van je huidige testwaarde af. Je kan eens proberen, vitamine D is ook aan te raden.

Ik ga een een begin maken met het slikken van vitamine D, hoelang denkje dat dat duurt voordat ik me weer goed voel

Ik ga een een begin maken met het slikken van vitamine D, hoelang denkje dat dat duurt voordat ik me weer goed voel

Met clomid snel, met vitamine D kan ook snel gaan omdat je in de winter sowieso tekort hebt en dit effect heeft op je gemoedstoestand.

Terug
Naar boven