AndroidHealthClinic

naNO Vapor Hardcore Pro Series vs Superpump 250

Qoen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Een goedemiddag allemaal,

Op het moment zit ik nog te twijffelen welke pre-workout supp. ik wil gaan gebruiken aangezien mijn N.O. xplode bijna op is.

Zat zelf te denken aan naNO Vapor Hardcore Pro Series of superpump 250...

Welke vinden jullie de betere? / iemand zeer goede ervaringen of juist slechte met deze?

Heb de supp. reviews al doorgelezen, maar wilde toch graag weten voor welke jullie zouden gaan en waarom.

Greetzz

Ik gebruik momenteel nu reeds een week nano vapor, lekker spul wel
zou hem dan kopen in een stack als ik jou was met Anabolic Halo voor na training.
Zo heb ik het altans gedaan

Nano Vapor drinkt superlekker weg. Was er zeer tevreden over. Heb het destijds ook met Halo gebruikt, smaakt wel wat minder maar deed wel zijn werk.

• Topic Starter Topic Starter
oke, mijn voorkeur ging ook wel uit naar de nano ...
maar wat is die halo precies voor een supp.? heb daar niet veel review over kunnen vinden..

Pre workout boosters zijn altijd erg persoonlijk. Waar de een super goed op gaat merkt een ander weer niets van. Over het algemeen zijn Unleash v3, NOX Pump en Crack de meest verkochte en dus waarschijnlijki ook de beste. De nieuwe naNO Vapor Hardcore Pro hebben we afgelopen week binnen gekregen. Deze week eens proberen :D

van alle pre workouts die ik gehad heb en dat zijn er al aardig wat vind ik unleash v3 de beste :P

Heb inmiddels de naNo vapor en halo in huis liggen.
Na ook nog een aantal goede recenties te hebben gehoord van een kamaraad van me heb ik de muscletech stack maar aangeschaft.
Ben wel erg benieuwd hoe deze bevalt, kan haast niet wachten om hem vanavond te proberen :D

laat maar eens horen hoe de vapor was dan.. succes

Heb gisteren dus voor het eerst een de nano vapor hardcore pro en anabolic halo pro geprobeerd.
De nano heb ik nu i.p.v. de no xplode die ik inmiddels op had, maar mij wel goed was bevallen.
Maar om ook eens een ander product te proberen dus nu de nano vapor.

Aangezien ik hem nu nog maar 1 maal gebruikt heb vind ik niet dat ik al een volwaardig oordeel over het product kan geven, maar het begon gisteren al wel goed omdat de nano qua smaak een stuk lekkerder was dan de xplode (had van beide producten de smaak orange) grootste voordeel vond ik dat de nano niet zo enorm in mijn maag ging schuimen en bruisen.

Omdat het de eerste keer was had ik 1 scoop genomen, de energie was prima aanwezig evenals de focus en een goede pomp.
Toch ga ik de volgende keer direct 2 scoops nemen omdat ik toch het gevoel had niet het optimale eruit te halen.
Van no xplode nam ik altijd 1,5 tot 2 scoops dus waarschijnlijk ben ik ook al wel een beetje gewend aan dit soort producten.

Verder gewoon lekker getraind en de spieren voelden wel zeer goed aan, zelfs met 1 schepje vond ik de pomp al wel goed te doen.

Dan had ik nog de halo voor na de training, opzich wel een appart goedje dat je op een "koude" manier naar je maag voelt gaan . . .. . ik vind het wel wat hebben.
Ben wel van mening dat ik nog niet kan oordelen over de effecten ervan omdat ik het gewoon eerst vaker wil gebruiken.
Voelde me vandaag best goed en niet al te veel spierpijn, maargoed hier zullen alle eiwitten en een goede rust etc ook zeker aan hebben bijgedragen.

Morgen neem ik ze beiden weer, maar nu met een wat hogere dosering om eens te kijken of het nog beter kan (wat ik eigenlijk wel zeker weet).

Zal binnenkort nog wel ff een stukje plaatsen over mijn ervaring ermee.

Heb trouwens ook nog een gratis sample besteld van unleash v3 via de xxl actie..... zal hem met een week eens proberen..

greetzz

Heb inmiddels de nano en halo meerdere malen geprobeerd, en ik moet toch zeggen dat hoeveel ik ook van de nano vapor neem, deze mij niet zoveel energie geeft als de n.o. xplode.
Ik kan prima op de nano trainen etc, en ik heb ook wel een goed en opgepompt gevoel tijdens de training, maar het mist alleen het "wow" effect dat ik altijd met n.o. xplode kreeg.

Daarnaast heb ik trouwens ook nog 2 maal een sample van unleash v3 geprobeerd, en deze beviel me dan wel weer stukken beter, grotere pomp en vele malen betere energie.
Alleen de smaak (casis) is echt f*cked.

Maar dat neemt niet weg dat ik vanmiddag nog gruwlijk lekker heb getraind op de unleash, dus als de nano op is wordt dat mijn volgende :D

tsjaah, proberen is weten, t werkt bij iedereen weer anders, heb nog wel een halve pot nano vapor voor staan( gratis af te halen; midden-nederland)
'T enige wat t bij mij doet is er voor zorgen dat t dr aan 2 kanten uitspuit(vooral de achterkant...)
licht misselijk, kaktraining daardoor, alles wat je dus eigenlijk niet wilt.
En na de trainingen die ik erop heb gedaan ging t skitten dan nog ff een uurtje of 2 door,..
na een tijdje proberen leg ik de schuld toch echt bij t product.
superpump was ook niet altijd super voor mn stoelgang maar dat werkte tenminste verder nog wel...
NO-Xplode was ook best ok (voor mij tenminste en heb de nieuwste versie nog niet geprobeerd)maar hou t nu toch echt bij supercharge, doet zn ding,.. voel ik me er niet beroerd van en de meeste werking van alle pre-workouts die ik heb gebruikt,.. ook als de pot steeds verder leeg raakt zijn 2 scoops genoeg om lekker te knallen in de gym. (smaak ook goed te doen btw)
terwijl het effect steeds minder werd bij no-xplode naarmate je verder bij de bodem van de pot kwam.
neem wel wat extra beta-alanine en creatine ethyl esther in bij de supercharge omdat ik dit nog had staan en die combi bevalt errrug goed..

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven