Fitness Seller

Nasser El Sonbaty

Heeft vorig jaar nog een paar wedstrijden gedaan maar was slechts nog een schim van wat hij was in zn top. Heeft bijna Yates geklopt en vorig jaar geraakte hij zelfs niet meer in de top 10 van de NOC, jammer!

was echt een beest
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jep was huge. Alleen miste iets of wat op zijn rug. Daardoor Yates nooit verslagen. Wel een beest!

hij was bij mij opde koffie in novi sad van de zomer. goeie gast

Hij heeft wel een keer gewonnen van Yates maar werd toen gedisk.

Silva zei:
Hij heeft wel een keer gewonnen van Yates maar werd toen gedisk.
serieus? wanneer? zag pas british gp van 96 en vond eigenlijk yates helemaal niet zo bijzonder vergeleke met nasser en dillet

zonde he.. ik zag een laatst op een foto..was ie echt heel lelijk..helemaal blokkerig etc..uitpuilende navel..

maar wat had ie een machtig lichaam!!

was weer zo´n politiek spelletjes van Weijder destijds, nasser stond op de 3de plaats achter schawn, en yates. Er werd door het publiek boe geroepen omdat hij 3de eindigde:( en later nog wel zijn prijsgeld afgepakt omdat hij Diuretica gebruikte, alsof de andere naturel waren:roflol:

lol HUGE MTF! alleen op olympic had ie maar 15 raps met bankdrukken wel beetje jammer

Sorry ik snap je zin niet???

Nasser stond bij mij toen op de 2de plaats. Yates heeft teveel indruk bij me achtergelaten door zijn rug.

Terug
Naar boven