MuscleMeat

Leuk filmpje over Graig Valentino

pissed off voor wat karma :) wel grappig tbh :)

Rougemonkey... als je mij er gewoon op had aangesproken, op een nette manier, dan had ik wel begrip voor jouw "mening" gehad.

Maar het enige wat je nu bereikt hebt is dat je me pissed off gemaakt hebt.

Alleen omdat ik je negatieve karma geef? Daar is negatieve karma toch voor als je het ergens totaal niet mee eens bent. Dan kan Big T net zo goed die hele karma afschaffen. Zonder negatieve karma is er ook geen positieve karma:).

Maar sorry dat je wereld instort, omdat je minder karma punten hebt.

lol dan kan ik aan iedreen negatiev karma geven

beetje lief doen he reinier

• Topic Starter Topic Starter
Alleen omdat ik je negatieve karma geef? Daar is negatieve karma toch voor als je het ergens totaal niet mee eens bent. Dan kan Big T net zo goed die hele karma afschaffen. Zonder negatieve karma is er ook geen positieve karma:).

Maar sorry dat je wereld instort, omdat je minder karma punten hebt.

FF rustig met je sarcasme he vriend.

Die hele karma boeit me niets.
Het gaat om het gebaar wat je daarmee afgeeft.

Als je iemand was met een redelijk verstand dan zou je me jouw mening mededelen en onderbouwen met fatsoenlijke argumenten.

Mijn point is deze (voordat dit hier een heel issue wordt):
Door het geven van negatieve karma neem je in mijn ogen een laffe houding aan en typeer je het soort mens welke niemand recht in de ogen zijn mening durft te uiten.

That being said...
**** it and drop it!

:klink:

Wat een %@#$ is die Greg ook. Nog keihard ontkennen ook, wie houd hij voor de gek??

Iedere x als hij op tv is geweest beginnen mijn ouders ook weer te janken omdat ze denken dat er een kans is dat ik er ook zo uit kom te zien. Thx Greg :shoot:

FF rustig met je sarcasme he vriend.

Die hele karma boeit me niets.
Het gaat om het gebaar wat je daarmee afgeeft.

Als je iemand was met een redelijk verstand dan zou je me jouw mening mededelen en onderbouwen met fatsoenlijke argumenten.

Mijn point is deze (voordat dit hier een heel issue wordt):
Door het geven van negatieve karma neem je in mijn ogen een laffe houding aan en typeer je het soort mens welke niemand recht in de ogen zijn mening durft te uiten.

That being said...
**** it and drop it!

:klink:

Recht in de ogen? Het is internet dude, wake up. Sowieso geef ik je niet alleen negatieve karma;ik zet er een boodschap in. Waarom zou ik dat publiekelijk moeten doen? En hoezo laffe houding? In wat voor zielige wereld leef jij?

Recht in de ogen? Het is internet dude, wake up. Sowieso geef ik je niet alleen negatieve karma;ik zet er een boodschap in. Waarom zou ik dat publiekelijk moeten doen? En hoezo laffe houding? In wat voor zielige wereld leef jij?

Ik leef echt in een hele zielige wereld. In de echte wereld, waar jij leeft zou ik nooit inpassen.
Jij bent echt zo groots dat men jou zou moeten aanbidden.

Dit gezegd hebbende:

Shut your mouth and know your ****in role!

Daar is die weer, de negatieve karma cry baby

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komop jongens er zijn meer dingen in het leven dan karma :roflol:

Ontopic: Greg valentino moet dood, die gast verdient het niet meer om hier besproken te worden. Na zijn coleman impressie, haat ik hem nog harder dan ooit. Hoe durft hij coleman na te doen

greg komt dadelijk bij 3rippley's believe it or not" op "kanaal2" (BE2 nu), voor wie het interesseert

Ik leef echt in een hele zielige wereld. In de echte wereld, waar jij leeft zou ik nooit inpassen.
Jij bent echt zo groots dat men jou zou moeten aanbidden.

Dit gezegd hebbende:

Shut your mouth and know your ****in role!

Wat is nou je punt? Hij geeft je negatieve karma, dat mag hij, daar heeft hij zn redenen voor en die onderbouwt ie. Negatieve karma 'boeit' je niet maar je maakt er wel zelf een issue van en dan moet hij zn mond houden.. wat een logica :rolleyes:

Wat is nou je punt? Hij geeft je negatieve karma, dat mag hij, daar heeft hij zn redenen voor en die onderbouwt ie. Negatieve karma 'boeit' je niet maar je maakt er wel zelf een issue van en dan moet hij zn mond houden.. wat een logica :rolleyes:

Oud nieuws dude..

Niemand heeft het er nog over.

Wat een %@#$ is die Greg ook. Nog keihard ontkennen ook, wie houd hij voor de gek??

Iedere x als hij op tv is geweest beginnen mijn ouders ook weer te janken omdat ze denken dat er een kans is dat ik er ook zo uit kom te zien. Thx Greg :shoot:

Zelfde probleem heb ik hier ook iedere keer die shock docs over hem en bodybuilding en zo.
Mijn ouder kijken altijd als hij op tv is en kijken ze mij daarna aan en krijg ik een hele preek.:(

Terug
Naar boven