XXL Nutrition

Naturalisatie Maxima

Rhinemann

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
HILVERSUM - De naturalisatie van prinses Máxima is niet volgens de regels verlopen. Dat blijkt uit een reconstructie door Twee Vandaag en Nieuwe Revu van de procedure van slechts acht dagen die Máxima in 2001 op haar verjaardag (17 mei) het Nederlanderschap opleverde.

De reden voor een versnelde naturalisatieprocedure, die doorgaans toch nog maanden duurt, was dat Máxima de Nederlandse nationaliteit moest hebben om tot het Koninklijk Huis te kunnen toetreden. Op het moment dat ze Nederlandse werd, had het parlement echter nog geen toestemming voor haar huwelijk met kroonprins Willem-Alexander gegeven

Bron

Volgens mij hebben we hier weer te maken met de regenten van Nederland in Den Haag die menen boven de wet te staan en zich er dus niet aan hoeven te houden. Waarom gebeurt dit elke keer toch weer? Jan met de Pet wordt steeds herinnerd aan de regeltjes :finger: door de regenten in dit land die zelf hun gat afvegen met de zelfde regeltjes. Kunnen we deze regenten niet een keer aanpakken?

Rhinemann zei:
HILVERSUM - De naturalisatie van prinses Máxima is niet volgens de regels verlopen. Dat blijkt uit een reconstructie door Twee Vandaag en Nieuwe Revu van de procedure van slechts acht dagen die Máxima in 2001 op haar verjaardag (17 mei) het Nederlanderschap opleverde.

De reden voor een versnelde naturalisatieprocedure, die doorgaans toch nog maanden duurt, was dat Máxima de Nederlandse nationaliteit moest hebben om tot het Koninklijk Huis te kunnen toetreden. Op het moment dat ze Nederlandse werd, had het parlement echter nog geen toestemming voor haar huwelijk met kroonprins Willem-Alexander gegeven

Bron

Volgens mij hebben we hier weer te maken met de regenten van Nederland in Den Haag die menen boven de wet te staan en zich er dus niet aan hoeven te houden. Waarom gebeurt dit elke keer toch weer? Jan met de Pet wordt steeds herinnerd aan de regeltjes :finger: door de regenten in dit land die zelf hun gat afvegen met de zelfde regeltjes. Kunnen we deze regenten niet een keer aanpakken?

Je bedoelt zeker Jan-Peter met de pet :D
Die Argentijnse moeten ze terugsturen :p

Rhinemann zei:

Bron

Ik las het vandaag ook al in de krant.. Waarom moet die naturalisatie maanden duren trouwens?

Maxima is echt sweet, wat een charisma! wat een uitstraling, prins willem verbleekt zo wat naast haar! Kerel heeft het goed getroffen!

En dan zeggen ze dat in Nederland iedereen gelijk is. Wat een onzin toch allemaal :) Er wordt gewoon een hoop geluld in de wereld.

Goed artikel in de Nieuwe revu van deze week. Het complete artikel verschaft nog meer informatie en daarin lees je ook hoe krom het allemaal is; koningin Beatrix die voorzitter is van de club die het moet goedkeuren lol zo ken ik er nog wel een paar.

Ook in datzelfde nummer een achtergrondstuk over de gevaren van Prozac trouwens :D

terugsturen dat wijf, en kalou hier houden:D

Wat een hypcriet gelul he... GATVERREDAMME!

Ik kan me daar echt pisnijdig om maken, ze zouden juist het goede voorbeeld moeten geven en niemand moeten voortrekken. Op deze manier laaien allerlei onnodige discussies op en wie worden daar beter van? Helemaal geen ene niemand.
Laat ze 1 lijn trekken en zich daar gewoon aan houden!

mooi gesproken, maar ben te lui je karma te geven:cool:
komt dus nog een keertje;)

vriendjes politiek heb je overal, is klote maar er zit niets anders op dan het te accepteren want je kunt er toch niets tegen beginnen.

Goedgeschoolde mensen die een stimulans voor het land kunnen zijn mogen ze van mij onbeperkt importeren.

ok dan zetten we sanniejj uit ok? j/k bro ;)

Nee maar ik vind het best dat ze genaturaliseerd is alleen moet dat ten alle tijden volgens de regels gebeuren.

Maar nog beter is het koningshuis afschaffen. Ik bid voor een links kabinet, de laatste hoop op afschaffing van dit middeleeuwse despotische instituut :D

Ja de regels gelden helaas niet voor iedereen in dit land.
Deze mensen voelen zich ver boven het klootjesvolk verheven, discussie is niet eens mogelijk met ze.
Willem 2

boogie zei:
ok dan zetten we sanniejj uit ok? j/k bro ;)

Nee maar ik vind het best dat ze genaturaliseerd is alleen moet dat ten alle tijden volgens de regels gebeuren.

Maar nog beter is het koningshuis afschaffen. Ik bid voor een links kabinet, de laatste hoop op afschaffing van dit middeleeuwse despotische instituut :D

We zitten nu al jaren met de brokken van een links kabinet in de jaren '70.
Met andere woorden: Hun gerotzooi dreunt nog meer dan 30 jaar na.
Laten we het alsjeblieft dus even niet doen hè! :p Los van het koningshuis btw.

DBC01 zei:
We zitten nu al jaren met de brokken van een links kabinet in de jaren '70.
Met andere woorden: Hun gerotzooi dreunt nog meer dan 30 jaar na.
Laten we het alsjeblieft dus even niet doen hè! :p Los van het koningshuis btw.
Ja dat was het verleden. Ik kijk naar de toekomst, opa ;)
Dat is inmiddels al 35 jaar geleden, volgens mij is er ondertussen al heel wat veranderd! :D

Maar ik zei het dus niet los van het koningshuis! Het is potdorie een principekwestie geworden om die koekhappende profiteurs achter de tralies te krijgen. Je reinste despoten, zeg ik u, je reinste DESPOTEN! Hoezo blauw bloed door de aderen? Aftreksel van de Duivel in hoogst eigen persoon is het, en niet anders!

:)

We kijken naar de toekomst maar het heden zegt ons dat we nog steeds zitten met de troep van toen. Dat is het probleem. Die linkse knuffelarij heeft ervoor gezorgd dat geen allochtoon in dit land zich aanpast, niet aan de minste dingen.
In Amerika en Spanje voelt een allochtoon zich vooral Amerikaan of Spanjaard, spreekt de taal en is trots op z'n nieuw gekozen omgeving, z'n nieuwe thuis.

Allochtonen in Nederland willen hier heel graag naartoe, en als ze eenmaal het papiertje hebben doen ze goor-arrogant en houden ze vast aan eigen taal en omgangsvormen.
Nederland zuigt zeggen ze dan.

In andere landen hebben ze strenge maatregelen gesteld die je moet en mag stellen aan nieuwkomers zodat ze goed zullen integreren met de autochtonen.
Maar wij knuffelaars wilden ze vooral hun gang laten gaan en zie hier; inmiddels generatie 3 en het wordt alleen maar erger.

De toekomst inkijken wil iedereen: neus in de wind en plannen maken.
Maar de troep van links regeren is nog steeds merkbaar en moet eerst opgeruimd.

dus jij hebt ook nog steeds een hekel aan alle Duitsers?
mooie vent ben jij!

Ik moet zeggen toen ik op vakantie ging in eigen land als 17-jarige irriteerde ik me kapot aan het feit dat ze meteen Duits tegen je kletsen als ze wat vroegen...totdat ik op Ibiza kwam en daar de dochters van die ouwe Duitsers die in Holland op vakantie gaan ontmoette en toen was m'n Duitser-irritatie in één keer verdwenen :D

Terug
Naar boven