XXL Nutrition

Naturel dit jaar welk?

Ano_91_34

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
84
Lengte
1m86
Massa
110kg
Vetpercentage
17%
Sorry als dit beetje stom overkomt of ik er overheen heb gelezen in de wedstrijd kalender.

Komt er nog een naturel contest dit jaar en maybe een linkje of losse info ervan zou geweldig zijn!

Thanks!

Zondag 29 november 2009
Open Nederlands Kampioenschap
Kennemer Theater
Kerkplein 1 te Beverwijk
Info: ybf@planet.nl / info@yourbodyfederation.net

deze wedstrijd stond voorheen bekend als natural, alhoewel de helft gebruikt. Dit zal denk ik dit jaar nog steeds zo zijn.

Zondag 29 november 2009
Open Nederlands Kampioenschap
Kennemer Theater
Kerkplein 1 te Beverwijk
Info: ybf@planet.nl / info@yourbodyfederation.net

deze wedstrijd stond voorheen bekend als natural, alhoewel de helft gebruikt. Dit zal denk ik dit jaar nog steeds zo zijn.

Hier wordt niet meer gecontroleerd, ook omdat ze samenwerken met andere bonden, die ook atleten afvaardigen naar deze wedstrijd;). Alleen in Belgie zit nog een bond die regelmatig een naturel wedstrijd organiseert, volgens mij post hier op DBB weleens iemand die in het bestuur zit van die bond.

Klopt dave, maar dit is volgens mij nog steeds de meest ideale beginnerswedstrijd. Vorig jaar noemde ze het ook al open, maar toen moest je nog wel een plasje doen:S

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik nam al aan dat het niet meer gecontroleerd word , maa als dat zo is wat je zegt neem ik hier genoegen mee :D

• Topic Starter Topic Starter
edit:Is er ook iets op een later stadium zodat ik nog kan bulke ?:D

Terug
Naar boven