MuscleMeat

Naturel of niet?

FerryLeBlanc

Cool Novice
Waardering
0
Beste DBB'ers,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om op het oog te zien of iemand naturel is of niet.
Tuurlijk zie je het wel wanneer iemand overdreven gespierd is, maar kun je het ook zien in minder gevorderde stadia?
Zo ja, waar zien jullie dat aan?
Ben benieuwd naar de reacties!

Beste DBB'ers,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om op het oog te zien of iemand naturel is of niet.
Tuurlijk zie je het wel wanneer iemand overdreven gespierd is, maar kun je het ook zien in minder gevorderde stadia?
Zo ja, waar zien jullie dat aan?
Ben benieuwd naar de reacties!

Vraag gewoon aan het beest om zijn broek uit te doen... Zie je dat zijn balzak goed gekrompen is, dan is hij niet naturel...

als de ringvinger langer is dan de wijsvinger zit die aan de AS.

mja, sommige juicers hebben een mooiere aflijning, meer spierdefinitie

heel vochtige spieren.. meestal een teken van iemand die een kuurtje doet. Niet zo wanneer iemand ''off'' is ofc.

als vegeta natural is dan zijn die mensen in jouw gym dat ook wel

Je moet niet naar anderen kijken. Als je foto's bekijkt van naturels kan je nog niet opmaken of je hier enigzins op gaat lijken. Ieder fysiek ziet er anders uit, zelfs als je hetzelfde gewicht/lengte hebt en iedereen heeft een andere hoeveelheid maximale massa vanwege genen. Dus gewoon trainen dan zie je vanzelf of je moet juicen of niet.

In 90% van de gevallen kun je zeker zien of iemand gebruikt of juist niet...

Als je echt twijfelt is het vaak wel het geval. Heeft ook niks met buffheid te maken maar vaak ook met proporties.

Terug
Naar boven