AndroidHealthClinic

Naturel sterker dan in de kuur?

The Xtralarge

Huge Freak
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Ik heb nu 2 keer een kuurtje gepakt van ieder 2 maanden.
Bij het eerste kuurtje (test/daca/diana) werd ik inderdaad sterker.
Tijdens het tweede kuurtje (boldenone/testex) groeide ik wel maar werd niet echt sterker. Na vooral het tweede kuurtje had ik sterk het idee dat ik naturel sterker was dan met kuur. Ik beweeg makkelijker minder last van spanning en lift veel makkelijker meer weights. Is dit nou een placebo effect of herkent iemand anders dit ook?

Vriendelijk groetend,
Xtra

bold staat er ook niet echt om bekend krachtgains te geven, testex weet ik niet, nog niet in verdiept...

Wat anders, waarom bij die 2de kuur geen Test? Is toch zo'n beetje de basis? ( Of heb je daarom Testex gebruikt? ) En wat vond je van Boldenon? Tevreden met de gains of viel het tegen?

testex is testosteron namelijk de cypionate ester

Dan doe je toch iets fout, ofwel neem je fakes. Placebo effect betekent trouwens juist dat je iets neemt en gaat denken dat je sterker wordt, dus zelfs al zou je fakes nemen, dan nog zou je je sterker voelen tijdens de kuur en niet erbuiten.

Meest aanneembare is dat het idd (gedeeltelijk) nep was.
Kan me niet anders voorstellen.

Dan doe je toch iets fout, ofwel neem je fakes. Placebo effect betekent trouwens juist dat je iets neemt en gaat denken dat je sterker wordt, dus zelfs al zou je fakes nemen, dan nog zou je je sterker voelen tijdens de kuur en niet erbuiten.

Raar heb dit nog nooit gehoord of gelezen.
Alleen al als je tstex neemt moet je al als speer gaan,,,minst als je de goeie hebt.
Uit de kuur is die nooit sterker,is omogelijk,,het bewegen zou wel wat makelijker gaan uit .want minder water opslag.

Ik heb nu 2 keer een kuurtje gepakt van ieder 2 maanden.
Bij het eerste kuurtje (test/daca/diana) werd ik inderdaad sterker.
Tijdens het tweede kuurtje (boldenone/testex) groeide ik wel maar werd niet echt sterker. Na vooral het tweede kuurtje had ik sterk het idee dat ik naturel sterker was dan met kuur. Ik beweeg makkelijker minder last van spanning en lift veel makkelijker meer weights. Is dit nou een placebo effect of herkent iemand anders dit ook?

Vriendelijk groetend,
Xtra

Fake shizzle wat al eerder gepost is.

Bedankt voor jullie reacties.

Porter op welke post doel je precies?

Zelf dacht ik ook aan tekort na elkaar gekuurd en minder effect? Het is inderdaad geen placeboeffect dat is een verkeerde woordkeuze. Hoe lang het duurt het trouwens voordat je er niks meer van merkt?

onderstaand

Meest aanneembare is dat het idd (gedeeltelijk) nep was.
Kan me niet anders voorstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.

Porter op welke post doel je precies?

Zelf dacht ik ook aan tekort na elkaar gekuurd en minder effect? Het is inderdaad geen placeboeffect dat is een verkeerde woordkeuze. Hoe lang duurt het trouwens voordat je er niks meer van merkt?

lol ik had post veranderd vanwege spelfout.....thanks porter.

Misschien moet je mijn eerste post nog maar eens goed lezen want geloof niet dat je begrepen hebt wat ik bedoelde.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben eerlijk gezegd redelijk zeker dat het niet (volledig)nep was aangezien ik brute gains heb gemaakt ermee. Maar misschien is het gewoon nog niet uit het lichaam en is het een infantiele vraag.

vragen;
1) Hoe lang duurt het qua tijdspanne voordat je geen effect meer kan merken?

2) Daarnaast vroeg ik mij af stel dat je weer gear koopt en je zou de werkzame stoffen willen laten testen is dat ergens mogelijk in Nederland?
Om er 100% zeker van te zijn dat het de real deal is.....

Ik ben eerlijk gezegd redelijk zeker dat het niet (volledig)nep was aangezien ik brute gains heb gemaakt ermee. Maar misschien is het gewoon nog niet uit het lichaam en is het een infantiele vraag.
..

daar zit wel een goeie kern in, ik had presies hetzelfde. pas na 2 maanden na de kuur begon ik kracht terugval te ervaren. ik dacht er eerst ook zo over

Ik ben ook sterker off , als ik Tren gebruikt heb toch...

Ik pak soms echt gay gewichten die ik jaren terug als naturel nam tijdens tren. ik heb zelfs ervaren dat als ik Test langer doortrek (3 weekjes) dat ik na een dag of 10-15 al stukken sterker ben dan de voorbije 6-7 weken op tren. weird idd maar ik heb het nu 2x voorgehad dus zit niet in men hoofd... ik groei daarentegen gewoon naar behoren en krij alle bijhorende sides dus de gear zit zoiezo goed

ik had het bij mijn eerste kuurtje ook, ik steek het op de gear. In mijn nieuw kuurtje heb ik andere merken en ben ik wel sterker.

kwaliteit van je gear,cyp moet haast hetzelde geven als test e....kan ook zijn dat je vel te kort tussenpauze gehad hebt,maar van testex zijn erg goede fakes in omloop.

time on = time off aanhouden altijd, dan weet je zeker dat dat het niet is...

nja, ik krijg mijn grootste krachtgains ook altijd als ik off ga, na elke kuur opnieuw heb ik dat...en heb toch aardige resultaten geboekt onderhand, lijkt me sterk dat alles wat ik heb gebruikt nep is ;)

tijdens een kuur groei ik, erna word ik sterker :)
(kracht aas buiten beschouwing gelaten, op bv oxy wordt je idd monsterlijk sterk, maar dat is voor mij ook de enige)

Terug
Naar boven