MuscleMeat

NBA season 2008-2009

KG rulez !
(en dat zeg ik niet vaak van een n*ger)

Denk toch wel dat de Celtics een breder team hebben dan de Cavs, die vooral rond James is opgebouwd.. Zijn wel een beetje de weg kwijt. Ben absoluut GEEN Lakers fan, maar in een finale zou ik het niet weten wie er zou winnen. Vorm van het moment ook een beetje, denk.
Vond Hawks verrassend, maar die zakken een beetje weg. Heel Oost is sterk dit jaar, zelfs de Bucks staan op een play off plek.

KG rulez !

Denk toch wel dat de Celtics een breder team hebben dan de Cavs, die vooral rond James is opgebouwd.. Zijn wel een beetje de weg kwijt. Ben absoluut GEEN Lakers fan, maar in een finale zou ik het niet weten wie er zou winnen. Vorm van het moment ook een beetje, denk.
Vond Hawks verrassend, maar die zakken een beetje weg. Heel Oost is sterk dit jaar, zelfs de Bucks staan op een play off plek.

Cavs zijn inderdaad rond LeBron gebouwd, maar ik denk dat dat niet meer dan normaal is. Hij heeft een degelijke supporting cast met Willams, Wally Sexyback, Gibson, Big Z, West, .. Zijn allemaal degelijke spelers. Als iedereen op niveau speelt is Cleveland zonder twijfel een contender.

KG rulez !

De bank van de Celtics is samen met die van Thunder de slechtste uit de NBA. Wat een drama die lui. Dat is dan ook de reden dat ze nu verliezen. Cavaliers (Williams erbij), Magic (Howard.. BEEST), Lakers (Bynum terug), Hawks (begint eindelijk te lopen na een grote trade met Bibby vorig jaar), ze zijn allemaal beter geworden. De Celtics zijn topspeler Posey kwijt en hebben als vervanger Tony Allen gehaald. Rondo wisselt geniale wedstrijden af met dramatische wedstrijden en kan nog steeds niet schieten.

Vorig jaar kon ik het ze nog wel gunnen vanwege Ray Allen, die ik echt een topspeler vind en ook nog eens sympathiek over vind komen. In tegenstelling tot oscar winnaar Pierce, en selfmade skinny bad boy Kevin Garnett. Weet nog dat Elson hem een homo noemde, Garnett ging gelijk janken :roflol:

Ik hoop dat de Lakers hem dit jaar pakken. Vujacic vind ik een heerlijke speler om naar te kijken. Keiharde verdediging en natuurlijk een schutter. Al vind ik nog steeds dat 'ie te weinig minuten krijgt om zich goed te profileren. Maarja, als Odom al van de bank moet komen, toont het wel aan wat voor geweldig team LA heeft. De starting five is natuurlijk al geniaal. Maar als je Farmar, Vujacic, Odom, Ariza en Walton van de bank kan laten komen. Dat is een opstelling die de vloer aanveegt met menig NBA team.

Wat me echt verbaast is hoe slecht Toronto het doet. O'Neal, Bosh, Calderon, Kapono, Parker. Dat lijkt me echt een team wat het goed moet doen.

Laatst bewerkt:
De bank van de Celtics is samen met die van Thunder de slechtste uit de NBA. Wat een drama die lui. Dat is dan ook de reden dat ze nu verliezen.

James Posey was een zeer groot deel van hun ploeg, die vorig jaar van de bank kwam. Het zijn niet alleen zijn stats dat zijn meerwaarde aan de ploeg aantonen, maar vooral zijn leiderschap tegenover alle andere spelers die van de bank kwamen, dat vorig jaar meespeelde.
:)

jammer dat Bynum trug is, nu krijgt onze landgenoot Didier Mbenga waarschijnlijk nog minder kans om te spelen :(

De bank van de Celtics is samen met die van Thunder de slechtste uit de NBA. Wat een drama die lui. Dat is dan ook de reden dat ze nu verliezen. Cavaliers (Williams erbij), Magic (Howard.. BEEST), Lakers (Bynum terug), Hawks (begint eindelijk te lopen na een grote trade met Bibby vorig jaar), ze zijn allemaal beter geworden. De Celtics zijn topspeler Posey kwijt en hebben als vervanger Tony Allen gehaald. Rondo wisselt geniale wedstrijden af met dramatische wedstrijden en kan nog steeds niet schieten.

Vorig jaar kon ik het ze nog wel gunnen vanwege Ray Allen, die ik echt een topspeler vind en ook nog eens sympathiek over vind komen. In tegenstelling tot oscar winnaar Pierce, en selfmade skinny bad boy Kevin Garnett. Weet nog dat Elson hem een homo noemde, Garnett ging gelijk janken :roflol:

Ik hoop dat de Lakers hem dit jaar pakken. Vujacic vind ik een heerlijke speler om naar te kijken. Keiharde verdediging en natuurlijk een schutter. Al vind ik nog steeds dat 'ie te weinig minuten krijgt om zich goed te profileren. Maarja, als Odom al van de bank moet komen, toont het wel aan wat voor geweldig team LA heeft. De starting five is natuurlijk al geniaal. Maar als je Farmar, Vujacic, Odom, Ariza en Walton van de bank kan laten komen. Dat is een opstelling die de vloer aanveegt met menig NBA team.

Wat me echt verbaast is hoe slecht Toronto het doet. O'Neal, Bosh, Calderon, Kapono, Parker. Dat lijkt me echt een team wat het goed moet doen.

Bank van Boston is echt niet 1 van de slechtste uit de league. Ze hebben House, Tony Allen en Powe van de bank komen. Tony Allen hadden ze trouwens vorig jaar al en is niet in de plaats van Posey gekomen.
En de Magic zijn een dikke flutploeg. Gaan niks doen in de play-offs. Heb nog geen enkele match gezien van Howard waarin hij domineerde. Tenzij hij aggressiever begint te spelen, zal het nog even niks worden voor Orlando.

Nee, omdat Ray Allen, Pierce, KG en Rondo geweldig samenspelen en het leeuwendeel van de minuten op zich nemen. Dat Posey weg is, heeft ze de das om gedaan. De Celtics gaan echt geen kampioen worden. Uiteraard doen ze wel mee, maar wie het gaat worden, geen idee. Zoals ik al eerder zei is Orlando geweldig bezig. Ze vegen zelfs Cleveland en Lakers. Met Howard in je bucket, wordt het voor de tegenstander toch aardig lastig om te scoren. Daarnaast weet je dat hij altijd 15 rebounds voor je pakt en aanvallend dominant kan zijn als de tegenstander dit toelaat. Je ziet in wedstrijden van Orlando dat de tegenstander massaal collapsed als Howard de bal heeft. Vandaar ook het driepuntersgeweld van Orlando met Lewis, Turkoglu, Nelson en Bogans.

Ik hoop alleen niet dat die vervelende dodelijk saaie Spurs nog een rol gaan spelen. Die Mason heeft ze echt een boost gegeven.

Mason is de enigste die op niveau speelt bij de Spurs de laatste tijd. En ik betwijfel echt of Orlando op het einde effectief gaat meedoen voor de prijzen. Denk dat de Cavs hun vrij easy zouden killen.

Go Magic. Cavaliers WEDEROM geveegd. Howard is zo'n sympathieke kerel. Niet dat overdreven Garnett gedoe, maar gewoon ballen en ownen. Ik gun het de Magic echt. En dan vooral Howard. Wat een beest.

Lakers +1 over Boston in overtime

Lakers show tougher attitude in win over rival Celtics
By NBA.com staff reports
Posted Feb 6 2009 2:55AM

In their first visit to Boston since a 131-92 embarrassment in Game 6 of last year's NBA Finals, the Lakers morphed into a new squad. A tougher squad. A more determined squad.

This time around, the Lakers were the ones celebrating at midcourt in the Garden following a 110-109 overtime victory.

"I wish we would have come here last year with this kind of attitude,'' said Pau Gasol.

The loss snapped the Celtics' 12-game winning streak and dropped them to 0-2 against the best in the West. Boston trails the Lakers by percentage points for the best overall record in the NBA, and would lose a tiebreaker for home-court advantage in the finals -- if they both make it back. L.A. also snapped Boston's 19-game winning streak on Christmas Day

"Nobody backed down,'' said Gasol. "We were as physical as anybody.''

Terug
Naar boven