AndroidHealthClinic

Nederland door de ogen van een Amerikaanse journalist...

pff lekker boeiend stukje.....verder een aandacht aan besteden...ameikaanse moraal ridders. laat ze eerst maar eens maar hun zelf kijken.

Ik hoorde van de week ook weer iets raars op de radio:

een amerikaanse vrouw had de platenmaatschapij van Evenescense (spelling??) aangeklaagt voor 65.000 dollar en een eis dat alle albums en singeltjes uit de schappen verdwijnen, omdat er 1 keer!! "****" op de cd te horen was, terwijl er geen parental-sticker opzat.... ??? Hoe zo geflipte amerikaanse maatschappij ???

Ik wil die man klappen geven.

Ah gut daar gaan we weer...

Idioot! :rolleyes:

Typisch Amerikaans dit..... Maar aan de andere kant heeft die kerel toch een klein beetje gelijk. Het gaat hier allemaal gewoon te gemakkelijk, als je snapt wat ik bedoel.

Dat wel, maar Amerika heeft zeker een voorbeeld functie :kots:

Vman zei:
Typisch Amerikaans dit..... Maar aan de andere kant heeft die kerel toch een klein beetje gelijk. Het gaat hier allemaal gewoon te gemakkelijk, als je snapt wat ik bedoel.
het gaat hier bij lange na nog niet gemakkelijk genoeg. Veeeeeel te veel regels en procedures.

Plus dat het is wat het volk wil, want de regering is gekozen door het volk. Ben je het er niet mee eens, dan zijn er 3 mogelijkheden:

- een revolutie beginnen
- beter stemmen
- emigreren.

Om ook ff ongenuanceerd te doen:

Amerika door de ogen van Leviathan:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lmao :d

Wahahaha!!!

dj_phreak zei:
het gaat hier bij lange na nog niet gemakkelijk genoeg. Veeeeeel te veel regels en procedures.

Plus dat het is wat het volk wil, want de regering is gekozen door het volk. Ben je het er niet mee eens, dan zijn er 3 mogelijkheden:

- een revolutie beginnen
- beter stemmen
- emigreren.

Nee hoezo dat, daarom hebben wij zeker ook een van de hoogste percentage immigranten. ( voor zo'n klein land ) Het gaat zeker hier wel allemaal te gemakkelijk. Iedereen denkt hier door onze ''veel te veel regels en procedures'' mee te pikken. Denk bijv aan dubbele nationaliteiten, meerdere uitkeringen. Lage straffen voor moord. Wist je zelfs dat de hoogste straffen die hier worden gegeven, is voor het beroven van een bank! Nou kan je beter een rijk iemand bijv vermoorden en z'n geld afpakken, krijg je misschien een half jaartje ofzo. Is gewoon vaag hier met de regels en wetten, ze zijn er wel maar ze stellen toch geen ruk voor.
Iedereen praat wel over dat Amerikanen zo'n f*cked up maatschappij hebben, maar denk zelf dat het hier ook aardig zo in de buurt komt. Vooral nu in deze tijd.
Amerikanen zijn gewoon te overdreven, willen overal meebemoeien enzo, willen graag de baas zijn, geven graag anderen de schuld etc etc....maar zij durven tenminste voor iets uit te komen. Wij niet. Hier is het meeste alleen maar praat.
Nou wil ik dus ook niet zeggen dat de Amerikaanse wetgeving zo geweldig is.....

Vman zei:
Nee hoezo dat, daarom hebben wij zeker ook een van de hoogste percentage immigranten. ( voor zo'n klein land ) Het gaat zeker hier wel allemaal te gemakkelijk. Iedereen denkt hier door onze ''veel te veel regels en procedures'' mee te pikken. Denk bijv aan dubbele nationaliteiten, meerdere uitkeringen. Lage straffen voor moord. Wist je zelfs dat de hoogste straffen die hier worden gegeven, is voor het beroven van een bank! Nou kan je beter een rijk iemand bijv vermoorden en z'n geld afpakken, krijg je misschien een half jaartje ofzo. Is gewoon vaag hier met de regels en wetten, ze zijn er wel maar ze stellen toch geen ruk voor.
Iedereen praat wel over dat Amerikanen zo'n f*cked up maatschappij hebben, maar denk zelf dat het hier ook aardig zo in de buurt komt. Vooral nu in deze tijd.
Amerikanen zijn gewoon te overdreven, willen overal meebemoeien enzo, willen graag de baas zijn, geven graag anderen de schuld etc etc....maar zij durven tenminste voor iets uit te komen. Wij niet. Hier is het meeste alleen maar praat.
Nou wil ik dus ook niet zeggen dat de Amerikaanse wetgeving zo geweldig is.....
De discussie gaat over euthanasie. Wat jij er nu allemaal bij haalt, raakt kant noch wal.

Over 1 ding heeft ie gelijk: Dit land heeft met haar open grenzen teveel parasieten toegelaten, waardoor nu de tolerantie tot een dramatisch dieptepunt is gedaald. En de tolerantie die ik bedoel is niet die van de Nederlanders. . .

Terug
Naar boven