AndroidHealthClinic

Nederlands Elftal in FIFA 10

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Nederlands Elftal in FIFA 10

Nieuws | 18 september 2009 - Eindelijk is het weer eens zover; Oranje zit in FIFA 10. Dat is vandaag bekend gemaakt. Het Nederlands Elftal zal compleet gelicenceerd terug te vinden zijn in FIFA 10, compleet met echte tenues, KNVB-logo en natuurlijk de selectie die Bert van Marwijk ook hanteert.

Voorgaande jaren vonden we Oranje niet terug in FIFA, vanwege een debacle tussen EA en de KNVB. De laatste keer verscheen oranje in 2006 FIFA World Cup, sindsdien moesten Oranje-fans het doen met namen als Ronhaar en Neutenboom. Nu spelen we echter weer met echte spelers als Dirk Kuyt, Robin van persie en Eljero Elia.

FIFA 10 komt op 1 oktober uit.
http://www.psonly.nl/nieuws/22219/Nederlands_Elftal_in_FIFA_10/

:thumb:

yeah, ben benieuwd of pes kan concurreren

Ronhaar en Neutenboom? :roflol:

Yes yes :D! Ik ga hem kopen sowieso, fifa spelen is altijd lachen.

haha goede bump, iemand in voor een potje online op ps3?

Fifa10 is echt geniaal. Jarenlang was PES beter, maar sinds vorig jaar is Fifa weer terug. Online op de PS3 is echt megadik.

Fifa10 is echt geniaal. Jarenlang was PES beter, maar sinds vorig jaar is Fifa weer terug. Online op de PS3 is echt megadik.

Heb nooit PES gespeeld. Nu ik een Ps3 had had ik beide demo's gedownload... En ik wist niet wat ik zag bij PES. Ik dacht echt 'is dit nou PES, door velen beschouwd als vele malen beter dan FIFA?!?'.

Sinds Fifa09 is fifa beter dan PES. Traditioneel was PES altijd een stuk beter. Eigenlijk is vooral Fifa10 gewoon een erg goed spel.

Ik own iedereen op de 360.

En het Belgisch elftal niet :(

Ik weet niet of veel DBB-ers Fifa 10 op de Ps3 spelen maar als het er voldoende zijn kunnen we een keer een team maken en dan online whoop-ass geven :D

Pff precies alleen 99 gemist, heb 98 gehad en 2000, sindsdien alles en ook veel pro spellen.
Ook de voorloper van pro, Winning Eleven op de playstation 1 waar Roberto Carlos de held was in de spits samen met Romario :D

Livename please? 96 - 123 w - 31 l

ik wil wel met je spelen:D heb je headsetje ofzo? kunnen we ouwehoeren

Haha shit nu moet ik me er aan houden ook :D.. Mijn live is Dutchmeister. Ik zal niet meteen online zijn, moet even checken of het mogelijk is. (ivm ombouwen) Je ziet me verschijnen oké, kan wel paar dagen duren.

Heeft misschien ook wel te maken met het gegeven dat EA gewoon Konami PES developers heeft gecontracteerd :D

Terug
Naar boven