MuscleMeat

Nederlands Elftal in FIFA 10

Ook ja. Fifa 98 World Cup ook.

Hahaha, die shit heb ik kapot gespeeld gewoon. Briljant. Samen met Carmageddon en Red Alert de meest epische spellen EVAH.
Haha, fifa worldcup 98, daaaamn wat was ik daar verslaafd aan :D

Ik deed altijd wk waar ik alle ploegen bestuurde :D!

Speelde vroeger ook Fifa natuurlijk, welke versie had ook de futsal optie dan? :D

Ook ja. Fifa 98 World Cup ook.

Hahaha, die shit heb ik kapot gespeeld gewoon. Briljant. Samen met Carmageddon en Red Alert de meest epische spellen EVAH.

Whaha zo mooi he... Je kon die keeper tenminste nog neer trappen toen :roflol: Ook werd de wedstrijd dacht ik gestaakt bij zoveel man eruit met rood.

Maakte ook altijd ons eigen team na van de B'tjes en ging daar het WK mee spelen. haha meesterlijk.

Ik had ook ooit een spel, adidas soccer of zo, en daar kon je gewoon zonder aanleiding een tegenstander een karatekick in ze rug geven (wat eigenlijk bedoeld was als volley).
Dat vond ik toen wel zo genieten, kreeg je niet eens een kaart voor :roflol:

Whaha zo mooi he... Je kon die keeper tenminste nog neer trappen toen :roflol: Ook werd de wedstrijd dacht ik gestaakt bij zoveel man eruit met rood.

Maakte ook altijd ons eigen team na van de B'tjes en ging daar het WK mee spelen. haha meesterlijk.

idd :roflol: als je ff geen zin meer had ging je naar training en trapte je de keeper neer :cool:

Fifa heb ik een keer gekocht.. wat een bak vol troep zeg :mad:
PES FTW..........:cool:

fifa 98 was een topper, daarna was pes tot 2008 beter. Heb als die hard fanboy pes 09 en 10 nog gespeeld maar die waren zo slecht dat ik onlangs fifa10 heb gehaald, 10 keer beter!

Ik ben al een PES fan sinds de alle eerste versie op de super nintendo (voorloper van pes).
****ing EA moest zich is gaan moeien en wat devolpers gaan wegkapen.
Nu speel ik nog amper een voetbalgame, heb de pes versie nog wel maar ze boeien me niet genoeg.

Terug
Naar boven