Fitness Seller

Nederlandse door medereizigers verkracht in Lloret de Mar

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Elk jaar in oktober komen ze weer naar Lloret: Enorme groepen Hindoestaanse Nederlanders die er een dikke 10 dagen verblijven, nergens uitgaan maar net zoals de Breezahs in de zomer, rondslenteren op straat en voor de rest 'gezellig' samen zijn. Tegenwoordig gaat dat met zelf gehuurde busjes maar vroeger nog per touringcar. Echter, de buschauffeurs vielen flauw van de smerige etenslucht van hun passagiers: De Hindoes nemen hun eigen eten mee naar Spanje en de potten en pannen stonden dan onder de stoelen, vol scherpe etenswaar.

Binnen Hindoestaanse kringen is het algemeen bekend dat deze reisjes een verkapte huwelijksmarkt betreft; ouders praten met andere ouders over hun kinderen en de kids kijken goed rond in de eigen kudde of er nog wat te trouwen valt.Ik heb het zelf meegemaakt toen ik zelf nog in Lloret woonde; ze slenteren over straat onder begeleiding en verder is alles erg Hindoestaans.

Drie jongens van rond de 15 uit deze 'gezellige' vakantiegroep hebben met deze traditie gebroken door een 13-jarige mede-reizigster te verkrachten. E.e.a. gebeurde in de appartementen 'Blau', zeer bekend bij menig Lloret-ganger, aan de hoofdstraat aan de overkant van Colossos.

Ze gooiden vermoedelijk GHB in het drankje van de 13-jarige en namen haar mee naar Blau. Daar vond een gangrape plaats, alsdus gasten van Blau tegenover de politie. De jongens komen vermoedelijk uit Rotterdam of den Haag. Zij zitten nog steeds in bewaring hangende het onderzoek. De Hindoe-party-groep is inmiddels terug gekeerd naar Nederland.
Geheimzinnige rol is weggelegd voor de reisleider/leidster van de groep, want hij/zij is spoorloos verdwenen en wordt gezocht.

Bekend was dat er al behoorlijke onenigheid binnen de reizende Hindoes was, want op de heenweg wilden diverse leden van verschillende Hindoe-bandjes niet bij elkaar in de bus zitten. Dit zorgde voor oponthoud op de Nederlandse en buitenlandse wegen.

Groeten van uw verslaggever :D

vreemde jongens die Hindoestanen...

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal je zeggen die komen er bekaaider af dan menig Hollander met dezelfde daad. Hun families zijn eeuwig in schaamte gedrenkt. Dit wordt onderlinge haat en strijd. Hindoestanen zijn enorm close, juist daarom is dit extra dramatisch.

Ach ja elke groepering zijn eigen probleem :)

Waarom zou je in godsnaam een 13 jarig meisje verkrachten, dat is niet eens leuk volgens mij..

waar gaat dat heen met deze wereld ??:( :mad: :eek:

Mensen met een stip op het hoofd die koeien zoenen... die kun je toch niet serieus nemen?

Het gaat lekker met coïtusuele misdrijven de laatste tijd :(

Peoples zei:
Mensen met een stip op het hoofd die koeien zoenen... die kun je toch niet serieus nemen?
Het gaat lekker met coïtusuele misdrijven de laatste tijd :(

Hehehe cool, koeien zoenen.

Maaruh die gasten zijn echt ziek zeg, moeten we ook maar uitnodigen op de wok ofzo....

Is gewoon een nieuwe rage!
Over 2 jaar doet iedereen het maar dan doet ik het al niet meer, want dan ben ik een meeloper. Ik denk dat ik dan aan geheel onthouding ga doen.

Gestoord gedrag. Het lijkt wel een trend te worden die groepsverkrachtingen. :(

vreemd bericht!
ik heb over het algemeen wel goede ervaringen met hindoestanen..

Ik heb een rijleraar gehad die hindoe is. En hij had het er ook al over dat hij met 30 familieleden naar Lloret zou gaan (ook rond deze tijd). Waarom juist Lloret?

traditie denk ik Kale, wij gaan ook altijd met de hele familie naar uhmm.... zeeland :o

DBC01 zei:
Ik zal je zeggen die komen er bekaaider af dan menig Hollander met dezelfde daad. Hun families zijn eeuwig in schaamte gedrenkt. Dit wordt onderlinge haat en strijd. Hindoestanen zijn enorm close, juist daarom is dit extra dramatisch.

Wie bedoel je eigenlijk? Komen Nederlandse meisjes er bekaaider af of Nederlandse verkrachters?

KaLe zei:
Ik heb een rijleraar gehad die hindoe is. En hij had het er ook al over dat hij met 30 familieleden naar Lloret zou gaan (ook rond deze tijd). Waarom juist Lloret?
Daar is makkelijk aan GHB te komen?

Terug
Naar boven