- Waardering
- 1.446
- Lengte
- 1m89
Provincies zijn onzin en gewoon een extra laag van bureaucratie. Afschaffen dus.
+1
Hoe minder bureaucratie hoe beter.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Provincies zijn onzin en gewoon een extra laag van bureaucratie. Afschaffen dus.
Dit slaat dus helemaal nergens op. Geen vernieuwing, omdat je geen 'zeeuw' bent. Hou toch op.
Goed plan, zoveel provincies is nergens voor nodig, neem Gelderland nou, daar woond geen hond, heb je daar nou echt een heel bestuur voor nodig, gewoon samen klonteren met Overijssel, daar woond namelijk ook amper een kip en een halve koe. Nederland is zo klein, dat kan best met wat minder mensen bestuurd worden.
uit welke provincie kom je? Dat zal de reden geven van jouw antwoord. Jij vindt t nergens op slaan, maar genoeg anderen hebben er problemen mee. Niet je mening als vanzelfsprekend beschouwen.
N-H. Dus? Er zal heus niets voor je veranderen hoor...
Provincies afschaffen en friesland afscheiden van Nederland!
Boeruh!![]()
wat is er mis met friesland? Zou daar als inwoner van de noordoostpolder liever bij horen dan bij noord-holland. Die kleine mannetjes grote bek mentaliteit bevalt mij voor geen meter.
Bij ons was er een enquête, en wat mij betreft mogen ze ons weer bij overijssel aansluiten, beter dan bij die nep-amsterdammers uit lelystad en almere.
Wat is er mis met Friesland? Zou daar als inwoner van de noordoostpolder liever bij horen dan bij Noord-Holland. Die kleine mannetjes grote bek mentaliteit bevalt mij voor geen meter.
Bij ons was er een enquête, en wat mij betreft mogen ze ons weer bij Overijssel aansluiten, beter dan bij die nep-amsterdammers uit Lelystad en Almere.

Ik stond afgelopen weekend toevallig aan de deur en er was een erg bezopen fries die een erg lang druilerig vervelend verhaal aan het vertellen was dat friesland ze eigen land moet worden omdat het ze eigen dialect heeft blahblah
En dat deed me eraan denken wou friesland niet een tijdje geleden los staan van nl?
Of iets in die trant
Meer in die context![]()
In het Fries heb je dan wel weer verschillende dialecten.
En wil Friesland ook onafhankelijk worden of vinden ze Nederland wel ok?