MuscleMeat

Nederlandse tv ploeg aangevallen in Kuregem(België) door de lichtbruine medemens!

Waarom schieten die agenten niet gewoon?

Dat zijn het idd, ik had het meer over het feit dat we nu kunnen genieten van de hersenlozen van DBB die zich hier wel eens in vol ornaat over uit zullen gaan spreken.

Inderdaad. Maar weet maar dat jij daar ook bijhoort. Of althans bijhoorde.

Tegenwoordig is het de norm om bij dit soort berichten te reageren met: daar gaan we weer met de Marokkanen-bash.

In plaats van: wederom zijn de Marokkanen bezig.

in rio en soortgelijke steden in Z-A hebben ze daar 'police death squads' voor. Misschien een ideetje voor Bruxelle?

Ik wacht nog steeds op het eerste positieve nieuws over onze bruine medemens.

Klopt, het zit daar vol met racisten, en ze zijn niet blank (voor alle duidelijkheid).

Zero tolerance? 3x een vergrijp binnen een jaar en je kan het land uit, dat zou wat beter zijn. Extreem?Misschien. De eerste 10 gezinnen hebben pech maar daarna zal men wel beter uitkijken. Probleem is dat men hier gewoon nog steeds veel te soft en sociaal handelt. In een land als Egypte oid zou je er niet eens aan DENKEN om irritant te gaan doen rond een agent. Nou wil ik niet zeggen dat het zo hoort te zijn maar het laat wel zien waar de grenzen nu liggen.

hardere training,veel hardere aanpak,meer authoriteit, minder sociale opvang

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
zero tolerance? 3x een vergrijp binnen een jaar en je kan het land uit, dat zou wat beter zijn. Extreem?misschien. De eerste 10 gezinnen hebben pech maar daarna zal men wel beter uitkijken. Probleem is dat men hier gewoon nog steeds veel te soft en sociaal handelt. In een land als egypte oid zou je er niet eens aan denken om irritant te gaan doen rond een agent. Nou wil ik niet zeggen dat het zo hoort te zijn maar het laat wel zien waar de grenzen nu liggen.

Hardere training,veel hardere aanpak,meer authoriteit, minder sociale opvang

let the body hit the floor!!!!:d

die een bevriende dief uit de handen van de politie wou redden, keerde zich tegen de tv-mensen.

kunnen jullie dit geloven? mensen die dit durven?

K*t marokkaannuuuuuuuuuuuuuhhhhh

Haha, zie die marrokaan op het handje van die flik slagen waarop die flik meteen loslaat:roflol:

Goede aktie van de zero tolerance-brigade!

Haha, zie die marrokaan op het handje van die flik slagen waarop die flik meteen loslaat:roflol:

Goede aktie van de zero tolerance-brigade!

Gaat nergens over, waarom hebben agenten wapens?

ik snap dat ze niet meteen mogen schieten, maar wanneer hij een wapen trekt dan gaat die lichtbruine makaak echt wel door de knietjes en geeft zich over!

If not, dan alsnog schieten:)

Gaat nergens over, waarom hebben agenten wapens?

ik snap dat ze niet meteen mogen schieten, maar wanneer hij een wapen trekt dan gaat die lichtbruine makaak echt wel door de knietjes en geeft zich over!

If not, dan alsnog schieten:)

als hij z'n wapen trekt, halen die andere bruine apen hun wapens boven.

Terug
Naar boven