- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn het idd, ik had het meer over het feit dat we nu kunnen genieten van de hersenlozen van DBB die zich hier wel eens in vol ornaat over uit zullen gaan spreken.
Ik wacht nog steeds op het eerste positieve nieuws over onze bruine medemens.

zero tolerance? 3x een vergrijp binnen een jaar en je kan het land uit, dat zou wat beter zijn. Extreem?misschien. De eerste 10 gezinnen hebben pech maar daarna zal men wel beter uitkijken. Probleem is dat men hier gewoon nog steeds veel te soft en sociaal handelt. In een land als egypte oid zou je er niet eens aan denken om irritant te gaan doen rond een agent. Nou wil ik niet zeggen dat het zo hoort te zijn maar het laat wel zien waar de grenzen nu liggen.
Hardere training,veel hardere aanpak,meer authoriteit, minder sociale opvang
Inderdaad. Maar weet maar dat jij daar ook bijhoort. Of althans bijhoorde.
Haha, zie die marrokaan op het handje van die flik slagen waarop die flik meteen loslaat
Goede aktie van de zero tolerance-brigade!

Gaat nergens over, waarom hebben agenten wapens?
ik snap dat ze niet meteen mogen schieten, maar wanneer hij een wapen trekt dan gaat die lichtbruine makaak echt wel door de knietjes en geeft zich over!
If not, dan alsnog schieten![]()
Ik heb er 1 (na lang nadenken), in de zomer gaan de meeste terug naar hun familie voor een paar weken![]()