MuscleMeat

Neeeeeeeee! Wat doen wij allemaal verkeerd?!

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 122
  • Weergaven 5K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Blgh, wat een onzinberichten weer van mij.
 
En daar hebebn we Sanca weer.
 
Sanca is het toppunt van inhoudelijke posts ja. :thumbup:
 
Sanca is het toppunt van inhoudelijke posts ja. :thumbup:

Of was hij nu het toppunt van een 'waste of diskspace and server resources'?
 
Damn she's hot:thumbup:, jantje is een asshole:thumbdown:.
 
tja hier in Vlaanderen heb je ook de uberfag Koen Wouters van Clouseau die met een van de heetste chicks samen is, en ik denk zelfs een kleine samendelen (eentje van temptation island enkele jaren geleden.



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


en hiert onze monkeyboy

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

koen-wauters-210-258.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik geef Yolanthe gelijk; Jannie is echt wel vet lekker!
 
Ik vind 't wel een mooi stel, voor hoe lang het duurt. Reken maar dat er gedoet wordt (anaal en vaginaal).

Ze stralen zeker wel frisheid uit en een soort gelijke openheid. Ik denk dat de jongenslook van hem wel goed aansluit met hoe Yolante van binnen is. Als het lang duurt voor een showbizzrelatie, vullen ze elkaars gaten goed op. :P
 
Ik geef Yolanthe gelijk; Jannie is echt wel vet lekker!

Ik mag hopen dat je een grapje maakt :eek:

Deze is pas "echt wel vet lekker!"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eyebrow: :bow:
 
Wel lache, die BN'ers zijn vaak zo iel of klein. Als je vrouwen als Yolante in een club zou zien in real-life zonder naamsbekendheid, zouden andere meiden je veel eerder in het oog springen. Maar zo'n bekend gezicht wekt een 'hey, dat is hem of haar' prikkel op.

Vorig jaar liep ik in Hilversum met m'n shirt zonder mouwen en 46 cm guns + 115 kg. Winston Gastanovic met z'n Porsche zien zitten.

Stapt zo'n jongen uit, dan zie waarom hij beter kan wegduiken in een dikke bak. Ik schat 60 kg met een strakke kaaklijn en z'n polotje met halve mouwen. :roflol:

Filemon was een aantal weken geleden op Volt in paradiso, monster ecto, stond naast um in de pot. 1.68 ofzo die gast, 28 cm guns en zo'n trui met een kappesjon. :roflol: Hij was trouwens wel spacy.
 
Vorig jaar liep ik in Hilversum met m'n shirt zonder mouwen en 46 cm guns + 115 kg. Winston Gastanovic met z'n Porsche zien zitten.

Stapt zo'n jongen uit, dan zie waarom hij beter kan wegduiken in een dikke bak. Ik schat 60 kg met een strakke kaaklijn en z'n polotje met halve mouwen. :roflol:

Mja ik denk toch dat de meeste vrouwen liever een aatrekkelijke gast zien met een snelle sportwagen en veel naamsbekendheid dan een gozer van 115kg en 46 cm 'guns'. Heel raar...
 
Mja ik denk toch dat de meeste vrouwen liever een aatrekkelijke gast zien met een snelle sportwagen en veel naamsbekendheid dan een gozer van 115kg en 46 cm 'guns'. Heel raar...

Maar als je beide kan combineren is het natuurlijk helemaal perfect. :thumbup:
 
Van mij mag ie dat kind hebben.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven