Fitness Seller

neem ik ze juist?

00dm00

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Ik ben al een paar dagen bezig met winny en ik vroeg me af of ik ze wel goed verspreid

7u 1tab
11u 1tab
15u 1tab
19u 1tab
23u 1tab

is het te veel of te weinig om 4uur tusse elke inname te houden?

Ik zou gewoon na je ontbijt 2 middag eten 1 en avond eten weer 2 doen.
Heb ik ook gedaan en het werkte goed voor mij :).
Succes !!

halfwaardetijd is 9 uur toch?
Om het simpel te houden zou ik ze om de 8 uur nemen

• Topic Starter Topic Starter
jammer genoeg zijn er niet echt 40 uur op een dag niet dan ? :p

Precies, 3 in de ochtend en 2 in de namiddag

Doe is normaal. Neem er 3 's morgens en 2 's avonds ( of omgekeerd) ipv om de 4uur een tab. Waar heb je dat nu gelezen dat je dit zo moest nemen. Is voor niets goed.

Doe is normaal. Neem er 3 's morgens en 2 's avonds ( of omgekeerd) ipv om de 4uur een tab. Waar heb je dat nu gelezen dat je dit zo moest nemen. Is voor niets goed.

de website waar ik ze aankocht had me dit zo aangeraden verspreiden over de dag.

de website waar ik ze aankocht had me dit zo aangeraden verspreiden over de dag.

Ik zou als ik jou was, een foto plaatsen in de echt/nep sectie.
Weet niet van welke www je ze vandaan hebt, maar...ik zou het niet 'vertrouwen'.

Dit soort topics zijn al zo vaak langsgekomen op dbb...
Weer een tjappie die te bang is om te prikken en dan maar een potje tabs besteld bij één of andere website en dan op het forum komt piepen wat ie nou eigenlijk moet doen.

Je vertrouwt de website wel goed genoeg om daar je spullen vandaan te halen... maar toch niet goed genoeg over hoe je de tabs moet innemen...

:penis:

Dit soort topics zijn al zo vaak langsgekomen op dbb...
Weer een tjappie die te bang is om te prikken en dan maar een potje tabs besteld bij één of andere website en dan op het forum komt piepen wat ie nou eigenlijk moet doen.

Je vertrouwt de website wel goed genoeg om daar je spullen vandaan te halen... maar toch niet goed genoeg over hoe je de tabs moet innemen...

:penis:

misschien moet je je niet bemoeien met mijn topic als je niets zinnig te zeggen hebt.

OF had je het even nodig interessant te kunnen zijn?

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:36 ----------

Ik zou als ik jou was, een foto plaatsen in de echt/nep sectie.
Weet niet van welke www je ze vandaan hebt, maar...ik zou het niet 'vertrouwen'.

gear is echt hoor :) heb de potjes die ik hier heb al vaak zien voorbij komen in de echt/nep sectie

Terug
Naar boven