XXL Nutrition

Negen toeristen en gids doodgeschoten in Pakistan

Misschien waren ze allemaal joods?

tumblr_mjk3bmog2c1s7io1yo1_400.gif

:roflol:

Triest, ben je op vakantie en maak je zoiets mee. Snap de reacties hier ook niet zo goed, zal voor de meesten hier wel een ver-van-m'n-bed show zijn.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Triest, ben je op vakantie en maak je zoiets mee. Snap de reacties hier ook niet zo goed, zal voor de meesten hier wel een ver-van-m'n-bed show zijn.

E-heroes, je kan al op voorhand voorspellen welke reacties geplaatst gaan worden en welke leden die reacties plaatsen.

Laatst bewerkt:
Nee, maar daarom moet je die onzin nog niet zo ernstig nemen.

Dat lijkt me persoonsgebonden, het lijkt al genoeg aan te geven dat je het als 'onzin' bestempelt.

Overigens ben ik het wel met je eens dat je je al het leed van de wereld niet kunt aantrekken.

Laatst bewerkt:
zoals pim al zei...... "tis een achterlijke cultuur"!!!!!!!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom niet? Baltistan heeft geen historie van dit soort geweld tegen toeristen en het is een schitterend gebied om naar toe af te reizen.

Waarom niet, dat lijkt me toch wel duidelijk.

Ik sowieso nooit begrepen heb wat mensen ertoe beweegt naar verwegistan te gaan en daar naar de "cultuur" te gaan kijken.

Andere culturen bekijken is mooi en leerzam. Dan ga je ook inzien dat je culturen niet moet mengen, maar juist ieder verschillende cultuur in zijn vorm moet accepteren en waarderen. Islam daargelaten, overal waar die cultuur heerst is het dood en verderf.

De EU moet dan ook met zijn poten afblijven van al onze Westerse culturen en er geen mengelmoes van maken.

Leuke vacantie..

Waarom niet, dat lijkt me toch wel duidelijk.

Ik sowieso nooit begrepen heb wat mensen ertoe beweegt naar verwegistan te gaan en daar naar de "cultuur" te gaan kijken.

Er is meer dan cultuur, zeker in dit soort landen. Ook al kan de cultuur in zulke landen zeker boeiend zijn. Naar die afgelegen gebieden reizen de meesten echter af voor het natuurschoon.

Ben in meerdere conflictgebieden geweest, nooit iets voorgevallen dat mijn veiligheid in gevaar heeft gebracht. Wel wat bomaanslagen meegemaakt in de omgeving waar ik verbleef en een keer een brandende bus meegemaakt die een kilometer voor onze bus in de fik werd gestoken door rebellen. Over het algemeen is echter in die gebieden het geweld gericht tegen de locals, net zoals in Baltistan waar geweld tegen toeristen tot nu bijna onbestaande was.

Afreizen naar een land waar conflicten aan de gang zijn brengt altijd een risico mee maar in de zogenaamd veilige landen kan je ook met geweld te maken krijgen. Meestal is de kans in de drukkere toeristische gebieden nog groter dan in een afgelegen gebied. Of je moet echt zin er in hebben om nu naar Homs te gaan of bijvoorbeeld een reisje Mali te boeken. Dan vraag je om problemen omdat je weet dat niemand ontzien wordt in het geweld dat wordt toegepast door allerlei groeperingen.

180miljoen inwoners en 10 daarvan hebben zich dus misdragen! k*t LAND STERF!

Terug
Naar boven