AndroidHealthClinic

Neovar 'recomped'

SWIZZBEATZ

Cool Novice
Waardering
3
Hallo, ik had een vraagje over dit product. Op de verpakking staat aangegeven dat je twee maal daags 1 dosering moet nemen, waarvan 1 dosering direct na de training met koolhydraten (het liefst suikers).

Kan ik deze dosering innemen met dextrojuice van XXL ? En welke dosering moet ik innemen op niet trainingsdagen ?

Hallo, ik had een vraagje over dit product. Op de verpakking staat aangegeven dat je twee maal daags 1 dosering moet nemen, waarvan 1 dosering direct na de training met koolhydraten (het liefst suikers).

Kan ik deze dosering innemen met dextrojuice van XXL ? En welke dosering moet ik innemen op niet trainingsdagen ?
Ik neem 1 dosering smorgens bij het ontbijt & 1 dosering later op de dag bij het avondeten ofz op niet trainingsdagen

Laatst bewerkt:
Heb deze creatine (tabs) ook gebruikt ,
Dosering ligt ook aan je gewicht,
Voorb. Ik ben 96 kg ik gebruikte 3x2 , dus totaal 6 :)
Op trainingsdagen deed ik 3x een uur voor het trainen en 3x na het trainen en ik dronk het op met puure druivesap.
Op niet trainingsdag meestal na het ontbijt, en na het warme maaltijd.
Hoop dat je hier wat aan hebt,

Ps fysiek heb ik er niet veel van gemerkt, kwa kracht ben ik wel sterker geworden , kan niet de garantie geven dat het door de crea kwam.

Heb deze creatine (tabs) ook gebruikt ,
Dosering ligt ook aan je gewicht,
Voorb. Ik ben 96 kg ik gebruikte 3x2 , dus totaal 6 :)
Op trainingsdagen deed ik 3x een uur voor het trainen en 3x na het trainen en ik dronk het op met puure druivesap.
Op niet trainingsdag meestal na het ontbijt, en na het warme maaltijd.
Hoop dat je hier wat aan hebt,

Ps fysiek heb ik er niet veel van gemerkt, kwa kracht ben ik wel sterker geworden , kan niet de garantie geven dat het door de crea kwam.
ja, ik was ook sterker geworden maar was ook niet zeker ofdat het van de crea was. Maar ik ben er mee gestopt want ik kreeg last van acné wat ik normaal niet heb...

Terug
Naar boven