AndroidHealthClinic

Nerd-nieuwtje: Wat nieuwe Win Vista screenshots

ziet er gelikt uit. Maar verbreezerd Windows nu ook al? "next l3vel""

Ziet er mooi uit alleen blijft het toch hoofdzakelijk de trekjes van vorige versies vertonen waardoor het weer supersnel saai wordt denk ik. Ze zouden eens een volledige layout-turnover moeten doen. Maar zie dat niet snel gebeuren aangezien het voor bepaalde leeftijdsgroepen en pc-leken weer een hele aanpassing zou betekenen.

Santoz zei:
Ziet er mooi uit alleen blijft het toch hoofdzakelijk de trekjes van vorige versies vertonen waardoor het weer supersnel saai wordt denk ik. Ze zouden eens een volledige layout-turnover moeten doen. Maar zie dat niet snel gebeuren aangezien het voor bepaalde leeftijdsgroepen en pc-leken weer een hele aanpassing zou betekenen.

Dat zit er dus in in de vorm van Avalon. Een totaal nieuwe manier ten opzichte van de vorige Windows versies om beeld te renderen. Gebruik makend van een DirectX omgeving wat ontzettend veel grafische mogelijkheden biedt. :)

Meer nuttige info:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1057396

• Topic Starter Topic Starter
Is dat niet slurpend qua geheugen? Ik heb weleens Linux Redhat gezien: 3D graphics op je PC terwijl het geen hout aan geheugen slurpt.

Denk eerder dat het geheugen van je videokaart aangesproken zal worden.

Als deze vol is zal hij gebruik gaan maken van je RAM (zal hier niet het geval zijn trouwens, maar met spelletjes wel). Hoeveel RAM je videokaart mag gebruiken kan je instellen in je BIOS. Dat is je AGP Apature size.

Win Vista is dan de opvolger van XP ofzo? Hoe moet ik dit zien?

• Topic Starter Topic Starter
Zo moet je dat zien ja. Je doet er verstandig aan eerst Vista een jaartje te skippen zodat je iig servicepack 1 hebt gehad :D

leuke windows.. wat waren de systeemeisen? miss dat ik het nog kan draaien op me AMD T-bird met SD geheugen :D

Terug
Naar boven