gosha09
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je dmp bestand niet helemaal goed uitlezen want ik krijg daar ook weer een foutmelding over. Maar wat ik eruit kan halen blijkt op internet dat het aan overhitting van je videokaart zou kunnen liggen.
Dit zou ook kunnen kloppen met het feit dat je pc het nu nog wel doet. Als je drivers van nvidia installeert wordt er namelijk extra gebruik gemaakt van de videokaart die het nog eens extra doet verhitten.
Je kan dit makkelijk controleren door die temperatuur uit te lezen, bijvoorbeeld met dit programma: http://www.almico.com/sfdownload.php
Het zou helemaal mooi zijn als je dat kon doen met de driver geïnstalleerd. Als je tenminste zover in windows komt.
Mocht dit het niet zijn dan heb je tenminste alweer een probleem geëlimineerd.
Moet je uiteraard wel een temperatuur metertje hebben in je pc.
Alle temperaturen blijven onder de 35 graden.
Wat ik ben vergeten te zeggen en wat vrij essentieel is:
ik krijg het blauwe scherm bij het opstarten van windows, niet na een bepaalde tijd gebruik.
Als ik drivers voor de videokaart installeer en ik reboot, dan krijg ik een BSOD en moet ik eerst
in veilige modus de driver eraf gooien voor ik weer normaal windows kan starten.
Herstelfuncties van de vista cd hebben ook niet gewerkt, complete reinstall ook niet.
Het is net alsof windows update mijn drivers verkloot heeft....of de mogelijkheid ze goed te installen
mooi zo!Voor de geinsterreseerde: hij is weer gemaakt, heb de videokaart en ramgeheugen in andere pc gedaan om te checken of ze het deden, toen terug gedaan en 64bit geinstalleerd en opeens doet hij het weer.
Voor de geinsterreseerde: hij is weer gemaakt, heb de videokaart en ramgeheugen in andere pc gedaan om te checken of ze het deden, toen terug gedaan en 64bit geinstalleerd en opeens doet hij het weer.