Fitness Seller

Shocking News Neset Icli

Bezoekers in dit topic

wildthing

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2008
Berichten
3
Waardering
0
Afgelopen zaterdag heeft er een ongeluk plaats gevonden op de N35.
dit is gebeurt tehoogte van nijverdal.
Bij dit ongeluk zou neset Icli zwaargewond afgevoerd zijn met een trauma helicopter, hij zat samen met zijn vrouw en 2 van zijn kinderen in de auto tijdens het ongeluk. De rest van de inzittenden zijn overgebracht naar het ziekenhuis per ambulance. om welke 2 kinderen van zijn kinderen dit gaat is niet bekend. ongeveer 1,5 week geleden was het gezin uitgebreid met een 4de kind. op dit moment is zijn gym gesloten wegens prive redenen wanneer deze weer losgaat is niet bekent.

meer updates volgen.
 
Echt een beest ook.
Zijn bicepspiek.
 
Phoe, trauma heli zetten ze niet zomaar in... hopen dat het meevalt!!

Je traint daar neem ik aan wildthing?
 
Dat is erg :( , en daar train ik nog wel
 
Laatst bewerkt:
Je zegt dat je er traint maar heb het idee dat je niet eens wist dat je gym gesloten was..

( Sterkte Neset )
 
Je zegt dat je er traint maar heb het idee dat je niet eens wist dat je gym gesloten was..

( Sterkte Neset )

Nee ik ben er niet geweest sinds vorige week woensdag. En ik had wel gehoord dat er een ongeluk was gebeurt op de n35 en dat er een vrouw was overleden maar ik had niet gehoord of gelezen dat hij erbij betrokken was.
 
Damn vandaar dat de gym vanmorgen dicht was.
Klote man maar veel sterkte Neset en je gezin ook.
 
Pff heftig

sterkte
 
Hier de beelden van het ongeval

[Link niet meer beschikbaar]
 
Zo dan, dat ziet er niet goed uit! Die auto's zijn helemaal gesloopt. Ik hoop dat ze het allemaal overleven.
 
Zijn hier nog mensen die weten hoe het nu met hem gaat?
 
Dat is heel erg , heel veel sterkte Neset en je gezin ook.....
 
die auto bij het water mag nog van geluk spreken dat die niet in het water ligt
 
Zo wilde vanavond gaan trainen, maar zag dat de gym gesloten was vanwege privé omstandigheden..

Damn niet goed dit, sterkte Neset en familie! Weet iemand al hoe 't met hem en de overige gezinsleden gaat?
 
even een update bij het ongeluk was niet zijn vrouw maar zijn 3 oudste kinderen betrokken dus zijn vrouw en week oude kind zijn ongedeerd en voor de mensen die de foto's hebben gezien de crysler dus de auto bij het water is van neset ik heb nog geen contact gehad met de familie maar ik hoop dat dat morgen gebeurt als ik meer weet update ik het ff.

voor de rest veel sterkte voor de familie en neset is een taaie man die komt er boven op.
 
Kwoon langs de N35, das hier vlakbij, wist niet dat het om zijn familie ging.:(
Ik zal mezelf op de hoogte houden!
 
bah das minder. Sterkte naset.
 
Any updates?
 
Back
Naar boven