Fitness Seller

Shocking News Moordenaar kreeg dagje verlof en pleegt dubbele moord

Ik begrijp de actie van de man wel. Die vrouw is natuurlijk niet slim bezig geweest. Als je weet dat je (ex)vriend ernstig gestoord is dan zeg je toch niet doodleuk dat het kind niet van hem is. Bij het minste kan zo iemand al doordraaien met dit als gevolg

die b*ch moet dan gewoon klappen krijgen met een barkruk. maar wat hebben die oma en die kind ermee te maken?? die kerel moeten ze gewoon levend villen en dan aan de varkens voeren.

• Topic Starter Topic Starter
ziek, heel ziek

Mijn topic gesloten? :fuu:

waarom krijgen gevangenen dagjes vrij om naar buiten te gaan? welke linkse debiel heeft dat ooit bedacht.

Die gekken van dat centrum hebben ook al gereageerd in het nieuws. Volgens hen is er niets aan de hand met wat ze hebben gedaan. Het systeem is prima, ook volgens de Waalse minister. Het was gewoon een krankzinnige volgens hen. Dus het kan nog gebeuren, we moeten het maar aanvaarden...

this sucks, ik kan er niet bij dat er zulke dingen kunnen gebeuren. dat soort mensen moeten voor de rest van hun leven in een hokje van 1 bij 1 zitten.....

Die gekken van dat centrum hebben ook al gereageerd in het nieuws. Volgens hen is er niets aan de hand met wat ze hebben gedaan. Het systeem is prima, ook volgens de Waalse minister. Het was gewoon een krankzinnige volgens hen. Dus het kan nog gebeuren, we moeten het maar aanvaarden...

Haha, wat een sukkels inderdaad. Het was ''gewoon een krankzinnige''? Waarom laten ze hem dan een dag op verlof? :eyes:

België is dus net al zo'n bananenrepubliek in dat opzicht als Nederland.
Het gaat er bij mij totaal niet in dat iemand die is veroordeelt voor een zwaar misdrijf recht heeft op verlof voor weet ik het wat dan ook.

Net als die Saban die verlof kreeg om te kunnen trouwen (ook weer zoiets???
Turkse schurk gaat ervan door en de slachtoffers van deze misdadiger staan doodsangsten uit.Het kan blijkbaar en het is allemaal niet de 1e keer dat een TBSer op proefverlof weer iemand vermoord of verkracht.

Dan praat je toch echt over een totaal verknipt systeem, niet zo verwonderlijk als mensen dan het recht in eigen handen nemen.

In de evolutie is kindermoord een vaak geëvolueerd systeem, zeker als promiscue gedrag niet de norm is. Niets mis mee, puur natuur.

Zonder gekheid: one really sick bastard. Ik vind het commentaar van de instelling zoals hier weergegeven volslagen misplaatst. Djezis.
Ook een ziek wijf overigens.

only in belgie.
echt belachelijk dat dit nog kan voorkomen. een moordenaar vrij laten lopen op straat...

blij dat ik niet in belgie woon.

Niets mis met een dagje verlof maar men mag wel wat strenger zijn met dat toe te delen.

Jij pleegt een moord. -> 20 jaar cel. Dat betekent naar mijn mening 20 jaar in een hokje zitten. En geen verlof of vervroegde vrijlating om wat voor reden dan ook.

Haha, wat een sukkels inderdaad. Het was ''gewoon een krankzinnige''? Waarom laten ze hem dan een dag op verlof? :eyes:
Ze dachten dat hij ok was op dat moment :D

Iemand die 2 jaar eerder al iemand vermoord had toen ie minderjarig was... tja je moet sowieso een beetje gek zijn om in die centra te gaan werken geloof ik.

Pittig detail is ook dat hij na 2 jaar (totaal 4 jaar) vrij zou komen, terwijl hij een roofmoord had gepleegd. Ik snap hoe langer hoe minder van dit land.

waarom krijgen gevangenen dagjes vrij om naar buiten te gaan? welke linkse debiel heeft dat ooit bedacht.

true belachelijk. moordenaars sowieso hun leven lang alle rechten ontnemen en dus ook hun vrijheid!, tenslotte hebben ze dat van een ander volledig beeindigd dus ze moeten blij zijn dat ze zelf nog mogen leven.

true belachelijk. moordenaars sowieso hun leven lang alle rechten ontnemen en dus ook hun vrijheid!, tenslotte hebben ze dat van een ander volledig beeindigd dus ze moeten blij zijn dat ze zelf nog mogen leven.

Blij zijn met een leven waarin je alle rechten ontnomen zijn? Of je het nu goed of slecht vindt om een moordenaar al z'n rechten te ontnemen, de notie dat 'ie er blij mee moet zijn vind ik nogal vreemd.

Terug
Naar boven