AndroidHealthClinic

Net begonnen, wil graag tips a.u.b

Jeffrey18

Novice
Waardering
0
Hallo

Ik ben Jeffrey en ben 18 jaar.
Ik weeg 58kg en heb maar een vetpercentage van 5%!
Ik wil graag full body trainen omdat ik breder wil worden.
Ik ga 2x per week trainen.
Heb nu 1x getraint en de dag daarna veel spierpijn en spierpijn aan de pezen. Is nu weer over dus ik ga vanavond weer.
Iemand tips en een soort basisschema die ik kan afwerken vanavond?

Mvg.

Zou even wat rond neuzen hier op de het forums, sticky's doorlezen etc.
Dan kom je al een heel eind, massa pakken is niet alleen trainen, een combinatie van trainen, voeding en rust.

welkom! tip van ome skinnie: eten!

als je pijn aan je pezen hebt, kan je beter van losse gewichten afblijven de eerste paar weken, zodat die het wat beter kunnen hebben, want pezen genezen langzamer dan spieren, en eten is echt heel belangerijk, zonder eten kom je nergens, probeer zoveel mogelijk te leren over schema's, hoe je moet trainen, hoe vaak, snelle eiwitten langzame vetten koolhydraten gewoon veel leren nog

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties.

Ik kan eten wat ik wil maar kom geen grammetje aan.

Ja, ik ga me vanavond maar richten op benen en buik dan.
Triceps en Biceps niet want daar last van de pezen. ;)
Borst kan ook niet toch? Ook hoofdzakelijk je armen voor nodig.

maar hoe weet je dat je last van je pezen hebt?

Omdat ik de heel duidelijk voel.
Ben namelijk donderdag voor het eerst wezen fitnessen. Heb 12 jaar gevoetbald maar dan gebruik je natuurlijk heel andere spieren.
Ik voel duidelijk dat het niet de spieren zijn maar de pezen/aanhechtingen.

pas dan maar op voor overbelasting......

Ja daarom ga ik ook vanavond richten op benen en buik.

Iemand nog tips voor mij? Vetpercentage is namelijk laag, dus waarschijnlijk ook moeilijk om breder te worden?
Sixpack krijgen is in mijn geval wel makkelijker.

probeer 6 keer per dag te eten, koolhydraten vetten en eiwitten en over een half jaartje zeg jij wat anders over aankomen

Misschien moet je wel dingen eten die je niet wil ?

Wat eet je en hoeveel ? (want ik gok dat als je het dubbelle eet van wat je nu eet je geheid gaat groeien).

eten knul, en niet zeuren.
Veel eten en je komt heus wel aan, en als je het goed doet zal je zo 1kg per week aan kunnen komen in het begin

Deze tip is serieus:

-Voedingsschema maken
-Trainingsschema maken

dan eten, eten, eten, eten, trainen, eten, eten, rusten en dan weer opnieuw.

Beginnen met elke 2uur iets kleins te eten, dan ga je na een paar weken de hele dag honger hebben en meer kunnen eten.

ik ben altijd kleine eter geweest,e n heb het zo beginnen doen paar weken geleden, en ik eet nu veel meer dan vroeger

ik ben ook niet zolang begonnen en train thuis. Had een vetpercentage van 8.6% dus moest meer Massa krijgen ipv spier, ik heb ook zoiets geopend over aankomen omdat ik geen grammetje aankwam, het advies was een voedingsschemaen prop me nu ook lekker vol . de eerste dagen viel het soms tege (bij mij dan) maar nu kan ik niet zonder en nog is het te weinig :P eten training en rust

IK ben ook nog bezig met aankomen!!!!

Ja, ik ga me vanavond maar richten op benen en buik dan.
Triceps en Biceps niet want daar last van de pezen. ;)
Borst kan ook niet toch? Ook hoofdzakelijk je armen voor nodig.
Dat van dat eten en aankomen heb ik ook... Echt rampzalig ik prop me zo vol ik kan... En geen gram dat er bij komt hé...

Mvg
Glenn

Als je niet aankomt, eet je te weinig...simpel
Ik dacht toen ik begon met bb precies hetzelfde, en ze hebben gelijk: ETEN!

En pas op met je pezen, bouw het rustig op en ga niet meteen voor de max.
Zorg dat je eerst een basis hebt zodat je wat aan kunt en klaar bent voor het echte werk ^^.

En zet inderdaad een Voedings en Trainingsschema in elkaar, dan gaat het helemaal goedkomen!

Succes

p.s. oja welkom he:P

Terug
Naar boven