Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heb je wel geluk gehad met zon hoog vetpercentage vantevoren.
De keuze is aan jou zelf. Wil je nog wat droger worden of wil je wat massa eropzetten? Ik zou persoonlijk rustig aan gaan bulken. Ga gewoon 200 a 300 kcal boven onderhoud zitten en kijk per periode wat er gebeurt en pas daarop je kcal aan. Hoevaak train je per week en hoe ziet je voeding er nu uit
Nou ik was ff gestopt met mijn voeding schema vakantie enz.. vaak uit eten wokken enz
Ga vandaag weer een schema maken
Trainen doe ik bijna iedere dag split en cardio
Hoe vaak heb je nu niet hier hetzelfde soort advies gevraagd.
Je ziet er in ieder geval al iets beter/gezonder uit.
Hoe is je rustweek bevallen? (heb je niet gesport?)
Slaap je al beter en voel je je beter?
Persoonlijk denk ik dat jij even een tijdje niet moet bulken of cutten maar op onderhoud moet eten en trainen. Dit zodat je even niet zo obsessief bezig bent met je gewicht en toch lekker kan blijven sporten wat je hopelijk ook leuk vind en niet alleen doet omdat het moet.
Nou ik heb een beetje gesport op vakantie maar niet iedere dag
Slapen gaat een stuk beter s zondags ga ik meestal ook niet trainen maar wandel ik een flink stuk met de honden
Ik ben ook 8 kilo ongeveer bijgekomen woog op gegeven moment 73 nu over de 80 kilo en voel me inderdaad stuk beter
Zou alleen nog wat minder cardio moeten doen maar dat komt wel goed thnxs
Nou ik heb een beetje gesport op vakantie maar niet iedere dag
Slapen gaat een stuk beter s zondags ga ik meestal ook niet trainen maar wandel ik een flink stuk met de honden
Ik ben ook 8 kilo ongeveer bijgekomen woog op gegeven moment 73 nu over de 80 kilo en voel me inderdaad stuk beter
Zou alleen nog wat minder cardio moeten doen maar dat komt wel goed thnxs
Dat klinkt in ieder geval al een stuk beter kerel
Toch ook respect en dapper dat je dat durfde na zo veel te zijn afgevallen.
Fijn dat je nu ook zelf ziet dat de gegeven adviezen hielpen.
Ben ook heel erg blij met jullie advies bedank nog voor jullie steun langzaam gaat het de goeie kant op vooral mijn arme groeien borst is altyd zwak geweest