MuscleMeat

Recomp/bulk

Cardio is elke dag. Als ik werk 15 min post workout anders 15min postworkout en 15min in de ochtend. 5000 tot 10000 steppen elk dag.
Ik heb wel ervaring met geen carb eten voor een paar dagen. Ik kan niet slapen als ik echt geen carbs heb
Oke begrijpelijk dat je cardio beperkt houdt als je low carb zit, lijkt me een struggle. En voor het slapen gaan moeten het echt die 50 gr carbs zijn of zou je ook 20 gr eiwit en 30 gr carbs kunnen doen bijv?

• Topic Starter Topic Starter
Oke begrijpelijk dat je cardio beperkt houdt als je low carb zit, lijkt me een struggle. En voor het slapen gaan moeten het echt die 50 gr carbs zijn of zou je ook 20 gr eiwit en 30 gr carbs kunnen doen bijv?
Ga cardio varlagen zeker. Het is geeoon hetzelfde dieet also 500 calorie deficit dagelijks.
50 grams is wel een schatting hoor. Ik hou eiwit op 200g en wat overblijft naar carbs

Je doet veels te moeilijk. Je bent geen professionele bodybuilder dus maak je niet zo druk om je macro's intake en op welk moment.

Zorg dat je dagelijks 250 - MAX 500 calorieen onder je onderhoud uitkomt. Of je dit nu doet doormiddel van cardio, of door minder calorieen binnen te krijgen boeit niet. Ook je macro's loop je onnodig te mierenneuken. Zorg gewoon 1.5x/2x g eiwit per kg lichaams gewicht en vul de rest gewoon aan met wat jij wil. Je bent een recreant.. en dat bedoel ik niet denigrerend.

Ook boeit het niet of je 1/2/3/4/5/6/7 maaltijden per dag neemt... kcal in vs kcal out is all what matters voor u

• Topic Starter Topic Starter
Oke dan. Ik doe het gewoon op de normale manier. Dank voor uw adviesen!

Terug
Naar boven