AndroidHealthClinic

nette beginnerskuur??

jehmarjeh

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mijn stats zijn:
leeftijd: 25 jaar
verleden: 2 jaar volluit trainen
gewicht: 75 kg
lengte: 1.80
De kuur:
week 1-4 25-30mg dbol week 1-8 250mg test enanthaat + 200mg deca
D-bol is vloeibaar geen injectable. Deze elke dag
Test en deca natuurlijk wel. Deze om de 6 dagen
Nakuur:
clomid en nolva. Deze begin in 3 weken na de laatste inject. Elke dag 1 tab van elk.
Graag jullie reacties.

ziet er opzich aardig uit!
ik zou zelf voor het volgende gaan:

1-4 30 mg dbol ed
1-10 500 mg test enanthaat ew

13-14 40mg nolva / 100mg clomid ed
15-16 20mg nolva / 50 mg clomid ed

• Topic Starter Topic Starter
waarom 500 mg test enanthaat ew in plaats van 250mg in combinatie met 200mg deca?

deca en test is een goede combi! heeft synergie en heeft bij mij de voorkeur voor single test. maar goed daar zijn veel verschillende meningen over.

en die (gegronde) meningen hoor ik graag

jehmarjeh zei:
en die (gegronde) meningen hoor ik graag

:rolleyes:

zoals hardgainers aangeeft zitten er heus synergiewaarden aan test/deca, maar aangezien jij nog een as maagd bent is het misschien verstandig om te kijken hoe je op een stof reageert, 2 middelen stacken is meer als zat in een eerste kuur! dat is mijn mening, en dan volstaat 500mg test enanthaat, daar zal je zeker goed op vooruit gaan!

niet veel op aan te merken op die kuur
behalve dat persoonlijke meningen verschillen :)

Niet alleen gegronde maar ook persoonlijke meningen graag ;-)

Mijn voorkeur:

wk 1-10 250mg test/200mg deca
wk 1- 6 30mg dbol

Heb je een smalle bouw!?

75 kilo bij 1m80 is namelijk flink ligt. Ik weeg 90kilo zelfde lengte en kan me nog wel herinneren dat ik een skinny bastard was @ 75kilo

als je toch besluit met de test en de deca te gaan dan zou ik de test 2 weken voorbij de deca laten lopen.

-rodge

en waarom dit rodge??

jehmarjeh zei:

Vanwege de halfwaardetijd van deca.. die is langer dan testosteron.

Zelf zou ik gaan voor een kuurtje van 10 weken. Deca tot week 9 en testo tot week 10.

Dit is een hele goede beginners combo.

Suc6 met groeien ;)

Test plus Deca is een goeie combi als je perse wilt stacken. Anders gewoon een Testo only om te zien hoe je daar op reageert. Dat is hier al eerder gezegd.
Waarom de stack Test en Deca goed is? Deca hecht sterk aan de androgene receptor (AR), veel beter dan testo dat doet. Testo heeft daarentegen een veel breder spectrum aan anabole activiteiten dan Deca. AAS kunnen namelijk zowel via de AR receptor (de zogenaamde genome werking) als via niet AR-gerelateerde processen groei veroorzaken.
Daarom is er biede combi van Teso en Deca sprake synergie.....

Terug
Naar boven