AndroidHealthClinic

Netwerk Adapter

Ik heb zelf oa de ALFA AWUS036e, en die wordt feilloos in BT3 + 4 gedetecteerd ook onder VM.

standaard intel draadloze shit hiet

Ja, de kick zou dan ook de enige reden zijn om zoiets te doen. En over die datalimiet...

Dat is hier totaal geen probleem. :D

hacken gaat toch over de kick? Of ben je een cracker? :o
15,6 GB 1,2 GB 16,9 GB van de 60gb en nog 20 dagen te gaan :o

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Hehe, ik zei ja eerst dat linux er bij mij niet op komt. Dus nein!:D

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Maar ff voor de duidelijkheid;

BckTrck op je usb zetten, usb booten(BIOS) and your good to go?
Dan maakt het toch niet uit welke netwerkkaart je hebt.?

jawel jawel, het probleem van linux zijn altijd drivers. Aangezien hardware op een bepaalde manier werkt en dus niet altijd op dezelfde manier en hardware fabrikanten die manier niet altijd vrijgeven moet dat zelf achterhaald worden en dat neemt tijd en maakt dus dat niet alle hardware compatible is. Laat wel duidelijk zijn: dit geldt dus voor alle distros.
Als je driver standaard niet ondersteund wordt zal je hier verder kunnen:

http://aircrack-ng.org/doku.php?id=compatibility_drivers

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar ff voor de duidelijkheid;

BckTrck op je usb zetten, usb booten(BIOS) and your good to go?
Dan maakt het toch niet uit welke netwerkkaart je hebt.?

Als jouw netwerkkaart niet ondersteund wordt voor hetgeen jij wilt doen, dan lijkt het mij wel iets uit te maken. :p

• Topic Starter Topic Starter
Dus ik zal gewoon Linux moeten installen, zoeken naar de juiste drivers, bcktrck runnen...

Btw dit is mijn kaart; Ralink 802.11g

kijk eens op de site die ik heb gepost een paar posts hierboven, die zou je al moeten helpen.

Had er net wel ff naar gekeken, hij stond er niet tussen..
Zie nu dat het wel moet kunnen met deze kaart, wel via linux dan... Dat gaan we er straks ook ff opzetten dan!

Heb nu Ubuntu erop zitten..
Wat een gekloot!
Haha, heb er uren over gedaan om Kmess te downen en ben er nog steeds niet uit over hoe het moet :)

Maargoed, we geven niet op:D

Iemand hier die ff kort maar krachtige uitleg heeft ?

Heb nu Ubuntu erop zitten..
Wat een gekloot!
Haha, heb er uren over gedaan om Kmess te downen en ben er nog steeds niet uit over hoe het moet :)

Maargoed, we geven niet op:D

Iemand hier die ff kort maar krachtige uitleg heeft ?

waarom niet pidgin? Dat zit standaard in ubuntu.

overigens sudo apt-get install Kmess en thats it :)

In linux heb je zogenaamde windowmanagers, de meest bekende zijn KDE en gnome. Ubuntu werkt standaard met gnome en kubuntu met kde. Alle programmas die beginnen met K (bvb Kopete, Kmess,...en andere maar ben eerder een gnome dan kde fan) zijn dus van kde.

waarom niet pidgin? Dat zit standaard in ubuntu.

overigens sudo apt-get install Kmess en thats it :)

In linux heb je zogenaamde windowmanagers, de meest bekende zijn KDE en gnome. Ubuntu werkt standaard met gnome en kubuntu met kde. Alle programmas die beginnen met K (bvb Kopete, Kmess,...en andere maar ben eerder een gnome dan kde fan) zijn dus van kde.

Het is allemaal nog een beetje heel veel wennen he:p
Maar dit is weer usefull:D

thnx

hacken gaat toch over de kick? Of ben je een cracker? :o

Ik had dit bericht nog helemaal niet zien staan. Als ik mezelf dan toch in een bepaalde categorie zou moeten plaatsen, dan zou het inderdaad 'black hat hacker' aka cracker zijn. (voornamelijk met het kraken van software, welke ook gewoon voor de kick kan gebeuren :D; ik probeer, itt bekjam, geen computers te hacken :P)

Okee, Heb de command ingevoerd en hij geeft aan dat mijn map vol zit.. er moet iets fout zijn gegaan dan,, met alles wat ik wil downen geeft ie dit aan terwijl ik extra een schijf in 2en heb gedeeld.. hoe zorg ik ervoor dat alles was ik download, installeer, packets ophaal in deze schijf komt?

alles wat je download met welk programma?

alles wat je download met welk programma?

Gewoon met ubuntu, alles wat ik binnenhaal wil ik op die schijf hebben.

Bv met windows kan je een downloadloctie kiezen en dan komt het in de opgegeven map. Dit wil ik ook met ubuntu want ik kan nu niks binnenhalen ivm de map die vol zit...

Nee het is dus zo; /home wil ik op mijn D: schijf hebben.Als ik packets van internet wil halen om deze vervolgens te updaten/installen geeft ie aan: niet voldoende geheugen, verwijder 50MB.

Zoiets dus...

Nee het is dus zo; /home wil ik op mijn D: schijf hebben.Als ik packets van internet wil halen om deze vervolgens te updaten/installen geeft ie aan: niet voldoende geheugen, verwijder 50MB.

Zoiets dus...

ben je er al in geslaagd je home map te verplaatsen naar je d schijf? hoe heb je dat gedaan?

Ik had dit bericht nog helemaal niet zien staan. Als ik mezelf dan toch in een bepaalde categorie zou moeten plaatsen, dan zou het inderdaad 'black hat hacker' aka cracker zijn. (voornamelijk met het kraken van software, welke ook gewoon voor de kick kan gebeuren :D; ik probeer, itt bekjam, geen computers te hacken :P)
Je staat volgens mij nog steeds tweede op mijn hack challenge site, dus je bent van alle markten thuis, ouwe h4x0|2! :D

Nope, heb besloten het anders te doen..

VB, BckTrck4, dan is kees klaar:)

vb = voorbeeld?
vb = visual basic?

maar goed als het werkt des te beter. :)
ik weet niet of je bt4 op je hd hebt geinstalleerd maar zo neen let erop dat bestanden standaard niet persistent zijn.

Terug
Naar boven